וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של שלהבת פס נפצעה מיידוי אבנים בחברון

יהושע בריינר

10.7.2012 / 19:13

נחלה פס, שאחותה התינוקת נהרגה מירי צלף פלסטיני ב-2001, נפצעה באורח קל מיידוי אבנים בגן שעשועים סמוך לביתה ביישוב היהודי. אביה: "האירועים האלה לא ישברו אותנו"

אחותה של התינוקת שלהבת פס, שנרצחה על ידי צלף פלסטיני בפיגוע ירי בחברון ב-2001, נפצעה היום (שלישי) באורח קל, מאבנים שיודו אל עבר גן שעשועים ביישוב היהודי בחברון. שני ילדים נוספים נפצעו בתקרית, גם הם באורח קל.

במהלך האירוע, החלו מספר פלסטינים ליידות אבנים לעבר הגן, בו שהו מספר ילדים ובהם נחלה פס בת ה-10. הילדים שנפגעו טופלו במקום על ידי חובשים של ארגון "הצלה יהודה ושומרון". בעקבות האירוע, החלו המתנחלים להיכנס אל תוך הקסבה הפלסטינית בעיר, במסגרת הפגנת מחאה על מה שהם הגדירו כאוזלת ידו של צה"ל. זאת, לאחר שלפני כשבוע היה אירוע דומה, אם כי הסתיים ללא נפגעים. כוחות צה"ל החלו לפעול בתוך האזור ממנו יודו האבנים, אולם עד כה לא נתפסו המיידים. הפלסטינים מדווחים כי נעשה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות במקום.

אחותה של שלהבת פס נפצעה מיידוי אבנים בחברון. הצלה יהודה ושומרון, מד"א
"ירד לה דם מהיד אבל היא תהיה בריאה". נחלה פס, אחר הצהרים בחברון/מד"א, הצלה יהודה ושומרון

"רק עכשיו הצבא מתחיל לשים חיילים על הגגות"

"משום מה, לאחר הפעם הראשונה שזרקו אבנים, הצבא לא חזר לעמדות השולטות על הגגות", אמר איציק פס, אביהן של שלהבת ונחלה, "רק עכשיו הצבא מתחיל לשים שם חיילים וחבל. הבת שלי ברוך ה' בסדר, ירד לה דם מהיד אבל היא תהיה בריאה. אני מקווה שהצבא יתפוס בקרוב את המיידים, ואני רק יכול לקוות שעד אז לא ייפגעו עוד ילדים".

פס, כזכור, היה ביחד עם בתו שלהבת לאחר שנרצחה על ידי צלף פלסטיני בפגיעה ישירה בבתו. כיום, לאחר הפגיעה בבתו נחלה, אומר פס כי אין להם כל כוונה לעזוב את עיר האבות. "כל האירוע התרחש שני מטר מדלת הבית שלנו, זה כמו שילד בכל מקום אחר בארץ היה יוצא מהבית לשחק עם החברים. זאת המציאות. איננו מונעים מהילדים לעשות דבר. אנחנו גרים פה כי אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, ומאמינים בזכותנו על הארץ, אז מדוע לעזוב? האירועים האלה לא ישברו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully