וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: גזר הדין במשפט בן דרור, רוצח שלושת ילדיו

גלעד גרוסמן

10.7.2012 / 0:50

לפני כשנתיים חנק בן דרור את שלושת ילדיו - אור, רוני ועומר - ודקר אותם ביום הולדתה של אשתו לשעבר. התביעה מבקשת לגזור עליו שלושה מאסרי עולם מצטברים "על כל נשמה שלקח"

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה יגזור היום (שלישי) את עונשו של איתי בן דרור, שרצח בקיץ 2010 את שלושת ילדיו – אור (בן -5), רוני (8) ועומר (10). הפרקליטות ביקשה לגזור על בן דרור שלושה מאסרי עולם מצטברים - "מאסר עולם על כל נשמה שלקח".

גרושתו של איתי בן דרור: "החיים אכזריים". שלומי גבאי
לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק כל ילד בתורו ודקר אותם, בסך הכל 153 פעמים בכל חלקי גופם/שלומי גבאי

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, החליט בן דרור לרצוח את ילדיו כנקמה בגרושתו. הוא תכנן עבורם "יום כיף" ביום הולדתה של אשתו לשעבר, ובערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים בכוסות המיץ שלהם. לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק כל ילד בתורו ודקר אותם, בסך הכל 153 פעמים בכל חלקי גופם.

"בין רצח לרצח הוא ניקה הסכין במגבת"

בפברואר האחרון, בשלב הטיעונים לעונש, אמר בן דרוד כי פחד שילדיו "יעברו בעולם האכזר הזה את מה שאני שעברתי". "רציתי להציל את ילדיי ולהמשיך לאהוב אותם ולאהוב אותך עד נשמתי אחרונה", אמר לגרושתו, לילך שם טוב, שישבה באולם.

התובעת, עו"ד רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז מרכז, טענה כי בן דרור לא סבל מהפרעה נפשית בזמן הרצח, וביצע את מעשיו בקור רוח. "בין רצח לרצח, הוא ניקה את הסכין במגבת, ולא היה אחוז טירוף", אמרה התובעת, וציינה כי אין הערכה פסיכיאטרית המעלה חשד להפרעה נפשית. מנגד, פרקליטו של בן דרור, עו"ד רן אלון, ביקש לגזור על מרשו עונש מאסר מופחת בשל קשיים נפשיים מהם סבל לכאורה בעת הרצח. עו"ד אלון אמר כי בן דרור ראה ברצח ילדיו "כאילו הוא רוצח את עצמו", ולכן יש להתייחס לכך כאל מקרה רצח בודד ולגזור עליו רק מאסר עולם אחד.

לקריאה נוספת
התביעה: "מאסר עולם לכל נשמה שלקח איתי בן דרור"
חשד: רוצח ילדיו הטריד את גרושתו מתוך כתלי הכלא
חוות דעת על בן דרור: רצח את ילדיו כשהיה שפוי
רוצח ילדיו עתר לבית המשפט: רוצה גבינה וסיגריות
גרושתו של בן דרור באזכרת ילדיה: "החיים אכזריים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully