וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש בינוני הורגש ברודוס, האדמה רעדה גם בישראל

מוקד הרעש היה מעט יותר ממאה קילומטרים מדרום-מזרח לאי, ועוצמתו 5.7 בסולם ריכטר. עד כה לא דווח על נפגעים. ישראלים רבים פנו למכון הססמולוגי ודיווחו על הרעש גם בארץ

רעש אדמה פקד הערב (שני) את אזור האי רודוס בים התיכון. מהמכון הססמולוגי בישראל נמסר כי עוצמת הרעש, שהיה בשעה 16:55 לפי שעון ישראל, הייתה 5.7 דרגות בסולם ריכטר. מוקד הרעש היה דרומית מזרחית לאי רודוס, כ-570 קילומטרים מחופיה הצפוניים של ישראל ובעומק של חמישים קילומטרים מתחת לפני הים.

ישראלים רבים מכל רחבי הארץ התקשרו למכון ודיווחו כי הרגישו רעידות גם בביתם, חרף המרחק הרב ממוקד הרעש. לפי שעה, בישראל לא דווח על נפגעים. גם מרודוס לא התקבלו דיווחים על נזק.

הרגשתם את הרעש? ספרו לנו בפייסבוק של וואלה! חדשות

מוקד הרעש (השתמשו בחצים כדי לנווט)

לפני כחודשיים, ב-12 במאי, פקד את ישראל רעש אדמה בעוצמה של 5.3 דרגות בסולם ריכטר. הרעש הורגש בכל רחבי הארץ, ומוקדו היה בין ביירות וקפריסין. במחוז הצפון של המשטרה בצפון התקבלו למעלה מ-200 קריאות של אזרחים מודאגים בעקבות הרעש, וכמה האזרחים אמרו כי עזבו בבהלה את ביתם.

עיקר הקריאות הגיעו מאזור צפת, עמק בית שאן, מגדל העמק, אזור הגליל המערבי ואזור חיפה. במוקד 100 בתל אביב התקבלו גם כן פניות רבות מאזרחים מודאגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully