וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדים השליכו בקבוק תבערה; עובד נפצע קשה

קובי מנדל

9.7.2012 / 14:50

במהלך שוד של עסק להמרת מטבע זר בכרמיאל, השליכו השודדים בקבוק תבערה שפגע בעובד במקום וגרם לולכוויות קשות. כבאי שהוזעק למקום: "חבילות של כסף שרוף"

עובד בבית עסק להמרת מטבע זר בכרמיאל, בן 53, נפצע היום (שני) באורח קשה, לאחר שהושלך לעברו בקבוק תבערה במהלך ניסיון שוד. המקרה אירע כאשר שני רעולי פנים שהיו חמושים באקדח נכנסו לבית העסק ודרשו ממנו את הכסף שהיה ברשותו. לאחר שסירב, השליכו לעברו השניים בקבוק תבערה ונמלטו מהמקום. כתוצאה מכך הוא נכווה בכל חלקי גופו, ופונה במצב קשה לבית החולים בנהריה.

להב-משנה שעלאן מועדי, משירותי הכיבוי של הגליל המערבי, שפיקד על שני הצוותים שהוזעקו למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "כשהגענו בעל העסק פונה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים, אך במקום נותר ריח חזק של חומר דליק, אחת מהדלתות הפנימיות הייתה פרוצה ובמקום נותרו סימני שריפה".

לדברי מועדי, "במקום נמצאו חבילות של שטרות כסף שרופים בחלקם וגם ציוד משרדי – חלקם עדיין בוערים. למרבה המזל מערכת הכיבוי האוטומטית החלה לפעול והיא האטה את התפשטות האש והתפתחות השריפה. כיבינו את השריפה סופית". שעלאן הוסיף: "זו הפעם הראשונה בה אני מוזעק לאירוע שבו משליכים בקבוק תבערה על בן אדם".

מבית החולים נמסר כי הפצוע סובל מכוויות בעיקר בפניו וכן בחזהו ובידיו, וכי כעת הוא מטופל בחדר ההלם בבית החולים נהריה כשהוא סובל מכוויות בדרגה שנייה ושלישית. בהמשך הוא צפוי לעבור ליחידה לטיפול נמרץ. שוטרי תחנת כרמיאל פתחו בסריקות בניסיון לאתר את שני השודדים. ככל הידוע – לא נשדד דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully