וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צעירה חיבקה שוטר – ונהרגה מפליטת כדור

במהלך מסיבת יום ההולדת שלה, חיבקה אדאישה מילר שוטר שלא היה בתפקיד והצליחה, מסיבה לא ברורה, לגרום לנשקו לפלוט כדור שגרם למותה. "שום דבר לא יחזיר לי את הבת שלי"

אדאישה מילר מדטרויט, ארצות הברית, הייתה אמורה לחגוג היום (שני) את יום הולדתה ה-25, אך מסיבת יום ההולדת שלה נגמרה באסון. מילר, שהזמינה את חבריה למסיבת יום ההולדת בסוף השבוע, מצאה את מותה תוך כדי שהיא רוקדת ושמחה.

תוך כדי החגיגות שנערכו תחת כיפת השמיים, חיבקה אדאישה שוטר לא בתפקיד שרקד לידה, ומסיבה לא ברורה, הפעילה את האקדח שלו, ממנו נפלט כדור שפילח את ריאותיה ופגע בלבה. למשטרה המקומית טרם ברור מה בתנועותיה של אדאישה גרם לנשק להיטען ולירות. קצין המשטרה שחוקר את המקרה, ארן סטיבנס, הסביר כי הצעירה חיבקה את השוטר ככל הנראה מאחור, פגעה בנרתיק הנשק וגרמה לו לפרוק כדור. הוא הוסיף כי המקרה נמצא עתה תחת חקירה וכי השוטר המעורב במקרה יושעה מפעילות מבצעית ויטפל רק בענייני מנהלה.

"שום דבר לא יחזיר לי את הבת שלי, בין אם מדובר בתאונה או טעות", אמרה יולנדה, אמה של אדאיש. "כל מה שהיא רצתה זה לעשות כיף בסוף השבוע ולחגוג את יום הולדתה הקרב", הוסיפה בצער. "הייתה לה הזכות המלאה להמשיך לחיות את חייה".

לקריאה נוספת:
טרגדיה בצפון: צעיר נהרג מפליטת כדור של חמיו לעתיד
תאונה בבסיס אליקים: אזרח נהרג מפליטת כדור
טרגדיה ביטבתה: הבעל פלט כדור, האישה נפצעה קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully