וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו: "היא הייתה הרה"

8.7.2012 / 14:39

בית משפט השלום בתל אביב הורה להשאיר במעצר ל-12 ימים נוספים את הצעיר החשוד כי דקר למוות את רעייתו, נצנט מיקאל, בת ה-18 בדירתם בדרום העיר. עו"ד החשוד: היא תקפה אותו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) ב-12 יום את מעצרו של אזרח אריתראה בן 28, החשוד ברצח אשתו, נצנט מיקאל, בת ה-18, ביום רביעי האחרון בשכונת שפירא בתל אביב. כעת מתברר כי בעת שנרצחה, הייתה מיקאל בהריון.

"מדובר באירוע טרגי, אשר במהלכו רצח לכאורה החשוד את בת זוגו כשהיא בהיריון", אמר השופט יצחק יצחק, אשר הורה על הארכת המעצר. סנגורו של החשוד, עו"ד ישר יעקובי, טען בדיון כי לדבריו, לפני המעשה המיוחס לו, תקפה אותו אשתו, בכך שלחצה על אזור חלציו. הוא אינו מכחיש את המיוחס לו, ואמש הוא שחזר את המעשה.

על פי החשד, הבעל דקר את מיקאל למוות בדירתם, ונמלט מהמקום. אחיו של הבעל, שגילה את הגופה בדירה, הוא שהזעיק את המשטרה. החשוד נעצר על ידי שוטרי מרחב יפתח בתום מרדף בשכונת התקווה. המעצר התאפשר לאחר שבשעות הערב התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על גבר שרודף אחר שני גברים עם סכין. שוטרי יס"מ ושוטר סיור ממרחב יפתח שענו לקריאה, רדפו אחר הגבר והשתלטו עליו. שני הגברים סיפרו לשוטרים כי זיהו את הגבר שרדף אחריהם כבעלה של מיקאל, וידעו כי הוא מבוקש על ידי המשטרה.

חשד לרצח: גופת אזרחית אריתראה נמצאה בדירתה. קובי אליהו
אחיו של החשוד הוא שמצא את הגופה בדירה. זירת הרצח/קובי אליהו

כבר בחקירתו הוא הודה במעשה, וסיפר לחוקריו כי אשתו הגיעה לישראל לפני כשלושה חודשים, ככל הנראה דרך גבול מצרים, ללא רשותו. לדבריו, הוא רצח אותה משום שזעם על כך שהיא הותירה באריתראה את בנם, כבן שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully