וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב עיכובים בתנועת הרכבות: "שעתיים של בלאגן"

רכבת ישראל חזרה לפעילות מלאה, אך התלונות המוכרות מימי ראשון חזרו גם הפעם, בתום דקות המתנה ארוכות. "יש יותר מדי עיכובים, אבל מה אפשר לעשות? לא נלך לארץ אחרת"

(צילום: טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק)

השבתת תנועת הרכבות במהלך סוף השבוע נמשכה הבוקר (ראשון) לתוך דקות המתנה ארוכות ועיכובים של עד חצי שעה בזמני הגעת הרכבות, בשל תקלה במערכת האיתות באזור תל אביב. התקלה תוקנה, וברכבת ישראל חוזרים בהדרגה ללוח הזמנים המקורי, אך נוסעים רבים הביעו מורת רוחם על החוויה הלא נעימה שעברו, ובעיקר - זו המוכרת להם כל כך טוב.

"יש יותר מדי תקלות בזמן האחרון, יותר מדי עיכובים", סיפרה הנוסעת אראלה, שהסבירה כי בשבוע שעבר אף נמנעה מלבקר את בנה בשל שיבושים בתנועת הרכבות. "מה אפשר לעשות? אין ברירה, לא נלך לארץ אחרת", הסבירה בייאוש.

עיצומים ברכבת ישראל, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
יש עיכובים, אבל זה לא שיש ברירה/נמרוד סונדרס

עמרם בנג'ו הגיע לתל אביב בשעה מוקדמת, אך הדרך צפונה נמשכה זמן ארוך מהצפוי. "הייתי צריך להיות בחיפה ב-10:00, הייתי פה כבר ב-8:00 - ואין רכבות. שעתיים של בלאגן", אמר.

אך בעוד שנוסעים אחרים הלינו על כך ש"לא יתכן שבמדינה מתוקנת ישנם כאלה עיכובים", היו כאלה שבחרו למתוח ביקורת דווקא על עניינים אחרים הקשורים ברכבת ישראל. "יותר מפריע שהחיילים צריכים לשלם על הרכבת, זה מפריע יותר", אמר רונלד, והוכיח שגם כשישראלים סובלים יחד - הם ידאגו שלכל אחד תהיה הסיבה שלו.

עוד בנושא
אחרי יומיים השבתה: עוד תקלה עיכבה הרכבות
בית הדין: מניעת כניסת אדרעי לרכבת - בלתי חוקית
תנועת הרכבות תושבת בין שישי לראשון בשל עבודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully