וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריתריאי שהותקף בירושלים: "מפחד לחזור הביתה"

6.7.2012 / 11:44

הבוקר תקפו שני צעירים את גבראגזיאביהר מהרי, בן 68. "אני לא יודע למה הם הרביצו", הוא מספר. "נפלתי על המדרכה, והם המשיכו להכות". עובד במאפיה סמוכה נחלץ לעזרתו והותקף

"אני מפחד לחזור לבית ולעבודה, אולי יתקפו אותי שוב" – כך אמר היום (שישי) גבראגזיאביהר מהרי, אזרח אריתריאי בן 68, שהותקף הבוקר בירושלים על ידי שני נערים, שככל הנראה היו תחת השפעת אלכוהול. לפנות בוקר תקפו השניים, על פי החשד, את מהרי, במאפיה ברחוב אגריפס בעיר. כמה שעות לאחר המקרה, שחזר מהרי את האירועים המזעזעים. "הייתי בדרך לעבודה והמתנתי לאוטובוס. פתאום באו אליי ארבעה צעירים ואמרו לי לזוז מפה. התרחקתי מהם כמה מטרים, ואחרי שתי דקות הם התנפלו עליי וחבטו בי באגרופים ובעיטות, ככה בלי סיבה. נפלתי על המדרכה, אבל הם המשיכו להכות אותי בכל הגוף".

מהרי המשיך לתאר את החוויות הקשות. "ברחתי משם למאפיה סמוכה, והם רדפו אחריי גם לשם", הוא מתאר. כשנשאל האם הרקע למעשה גזעני, השיב כי "אני לא יודע למה הם תקפו אותי. הבחור במאפייה הוא ישראלי, ניסה לעזור לי ותקפו גם אותו, אז אני לא יודע מה הסיבה". מהרי נמצא בישראל מזה שש שנים, ועד כה לא סבל מאירועים כאלה. "הראש כואב לי וגם כל הגוף. אני מפחד לחזור לבית ולעבודה, אולי יתקפו אותי שוב".

למרבה המזל, וכפי שמתאר מהרי, נחלץ אחד מעובדי המאפיה, בן 23, לעזרתו, והוא ספג גם אגרופים בפרצופו. בניגוד לטענתו של מהרי, במשטרת ירושלים מעריכים כי רק שני צעירים תקפו אותו, וכי הם לא עשו זאת על רקע גזעני. אחד מהשניים, תושבי קריית גת, עוכב לחקירה.

אלימות בבירה: נערים שיכורים היכו קשות גבר בן 68

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully