וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות בבירה: נערים שיכורים היכו קשות גבר בן 68

6.7.2012 / 8:42

כשבוע לאחר שביצע נער שיכור לינץ' בגבר בן 69 בתל אביב, מתרחש מקרה דומה בירושלים: אריתראי הוכה נמרצות במאפיה בעיר על ידי נערים ונפצע קל. המשטרה עצרה אחד מהם

שוב אלימות בחופש הגדול: שני נערים שככל הנראה היו תחת השפעת אלכוהול, תקפו לפנות בוקר (שישי) אזרח אריתראי בן 68 במאפיה ברחוב אגריפס בירושלים וגרמו לו לחבלות יבשות וחתכים בכל חלקי גופו. אחד מעובדי המאפיה, בן 23, נחלץ לעזרתו של האיש, וספג גם הוא אגרופים בפרצופו. מחקירה של משטרת ירושלים עולה, כי מדובר בקטטה שלא על רקע גזעני בין שני נערים תושבי קריית גת לבין שני אזרחים זרים. אחד התוקפים עוכב לחקירה.

"בשעה 5:50 הוזעקנו למאפיה בעקבות דיווח על נפגעי תקיפה. בהגיענו למקום כעבור מספר דקות איתרנו שני נפגעים", סיפרה חגית פרקש, חובשת בכירה במגן דוד אדום שהגיעה לזירת האירוע. "כולנו היינו מזועזעים", היא סיפרה. לדבריה, לאחר טיפול ראשוני הועברו שני הפצועים לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מקרה אלימות נוסף אירע בעיר כמה שעות קודם לכן, סביב השעה 3:00 לפנות בוקר. חייל בן 20 נמצא מוטל על המדרכה מחוסר הכרה ברחוב מסריק בעיר. הוא פונה במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם. ככל הנראה, הוא היה מעורב בקטטה והיה שרוי בגילופין.

"חיפשנו סיגריה ופגשנו אותו"

מקרה דומה אירע לפני כשבוע בתל אביב, כאשר נער בן 16 תושב העיר תקף את רושל אבדורחמנוב, בן 69, בדרום העיר. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הנער שתה לשוכרה יחד עם חברו, קטין גם הוא. השניים פגשו את אבדורחמנוב ובמקום התפתח ויכוח. אבדורחמנוב ניסה להימלט מהמקום, והנער, בעודו רודף אחריו, שלף סכין ודקר אותו פעמיים בגבו.

בעקבות זאת התמוטט אבדורחמנוב אך הנער לא חדל מתקיפתו והחל לבעוט בראשו בחוזקה מספר פעמים. לאחר מכן הוא החביא את גרבו שהיה מגואל בדם והשליך את הסכין ליד פחים ברחוב. "אני וחברי השתכרנו ושתינו הרבה אלכוהול", סיפר הנער בעת שחזור המעשה. "חיפשנו סיגריה ופגשנו אותו". הוא מואשם בריבוי עבירות של גרימת חבלות בכוונה מחמירה, בגניבה ובשיבוש מהלכי משפט.

אישום: נער השתכר ותקף באכזריות גבר בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully