וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיף חדש? מחלה לא מוכרת הורגת ילדים בקמבודיה

ארגון הבריאות העולמי הודיע כי יסייע בחקירת גורם המחלה שהביאה למותם של כ-60 ילדים מתחת לגיל שבע. החולים סובלים מחום והתדרדרות מהירה של תפקודי הנשימה ומתים תוך יום

מה תוקף את ילדי קמבודיה? ארגון הבריאות העולמי מסר אתמול (חמישי) כי הוא החל לסייע בחקירה של הגורם למחלה לא מוכרת בקמבודיה שהביאה למותם של כ-60 ילדים עד כה מתחת לגיל שבע. רובם של הילדים מתו בתוך 24 שעות מהאשפוז בבית החולים.

הילדים, רובם בני פחות משלוש, אושפזו בבתי חולים בבירת קמבודיה, פנום פן, ובעיר הצפונית סיאם ריפ, מאז חודש אפריל, בעקבות חום גבוה, תסמינים נשימתיים, כאבי ראש ועייפות. כולם מלבד ילד אחד מתוך 61 הילדים שאושפזו בבתי החולים, מתו בעקבות "הידרדרות מהירה של תפקודי הנשימה", מסר ארגון הבריאות העולמי. "בשלב זה, הגורם והמקור של המחלה בקמבודיה עדיין תחת בדיקה".

"ארגון הבריאות העולמי עובד באופן צמוד עם שר הבריאות בקמבודיה ומדינות נוספות על מנת למצוא את הגורם למחלה זו. הארגון הציע סיוע לממשלה למציאת האפידמיולוגיה של המקרה" מסר הגוף המופעל על ידי האו"ם. בנוסף, צוין כי ב-30 ביוני דווח על סימנים קליניים בחולים שנפגעו מהמחלה ש"נראים חריגים": החולים סובלים מחום והתדרדרות מהירה של תפקודי הנשימה, על אף שספירת הדם, ותפקודי הכבד והכליות נמצאו נורמליים. כמו כן, לא דווח על מקרה של הדבקה של אחד החולים או צוות הרופאים בבתי החולים ולא נרשמו סימפטומים דומים, מסר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully