וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוטו של כל הורה: השמרטפית השתכרה והתעלפה

5.7.2012 / 20:21

זוג ששב לביתו בתל אביב נאלץ להזמין פורץ לאחר שהשמרטפית של בתם לא פתחה את הדלת. הם גילו את הצעירה המעולפת שוכבת על הרצפה ומיהרו להגיש תלונה במשטרה: "איפה האחריות?"

לילה מסויט עבר במוצאי שבת על זוג הורים מתל אביב, שיצאו לבלות והשאירו את בתם בת הארבע עם שמרטפית. כששבו לביתם, הדלת היתה נעולה והשמרטפית לא ענתה לקריאותיהם. לאחר שהזמינו פורץ, מצאו את הצעירה מעולפת על הרצפה. לגרסתה, היא שתתה שני משקאות אלכוהוליים בלבד, אך ההורים הגישו נגדה תלונה במשטרת תל אביב. השמרטפית שוחררה בתום חקירה בתנאים מגבילים, וההורים מתקשים להתאושש מהאירוע.

בני הזוג הכירו את הצעירה בת ה-23 עמה השאירו את בתם, מאחר שהיא עבדה כסייעת בגן הילדים. הם הזמינו אותה לשמור על בתם בפעם הראשונה במוצאי שבת האחרון. בסביבות חצות הם חזרו הביתה. הדלת הייתה נעולה מבפנים ואיש לא ענה לדפיקות, וגם לא לטלפונים. ההורים המודאגים ניסו להאזין, דרך הדלת, למה שקורה בדירה, אבל הכל היה שקט.

בתחילה חשבו בני הזוג שהצעירה נרדמה. לאחר חצי שעה של ניסיונות לקרוא לה, הזמינו השניים פורץ. בשלב הזה כבר היו בהיסטריה. הפורץ פתח את הדלת והאם רצה מיד לחדר של הבת, שהייתה במיטה, ערה ומבוהלת מכל הרעש. אז הבחין האב בסלון בבייביסיטר שוכבת על הרצפה, מעולפת, כשמכנסיה מופשלים. הוא ניסה לקרוא לה אבל היא לא התעוררה. על פי עדותו, פחד לגעת בה.

ההורים הזעיקו את מגן דוד אדום, שם ביקשו מהשניים להזעיק את המשטרה, מתוך חשש שהצעירה הותקפה. הפרמדיקים הצליחו להעיר אותה לאחר מספר דקות, כשהיא מעורפלת לחלוטין. לדבריה, היא שתתה בקבוק בירה וכוס וויסקי בלבד, ושהתה לבדה בדירה כל הזמן.

ביום שני הגישו ההורים תלונה נגד השמרטפית בתחנת לב תל אביב. היא זומנה לחקירה, שם דבקה בגרסתה, לפיה בסך הכל שתתה שני משקאות. היא שוחררה בתום חקירתה בערבות. לדברי האב, לא יתכן שהיא שתתה כמות קטנה כל כך של משקאות חריפים. על פי האב, בסלון הבית יש בר משקאות מעץ, ויתכן שהצעירה שתתה מין המשקאות בבר. ההורים אינם שוללים את האפשרות שהיא השתמשה לא רק באלכוהול. האם אינה נרגעת מהסיפור. על פי עדות ההורים, כשהשאירו אותה עם הבת ויצאו, השמרטפית נראתה בסדר גמור. כעת יצטרכו להחליט במשטרה האם מדובר ברשלנות.

לקריאה נוספת
בן 11 שתה אלכוהול ונפל בבני ברק, מצבו בינוני-קשה
חשד: ביקש לשמור על השקט - והותקף על ידי נערים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully