וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביקש לשמור על השקט - והותקף על ידי נערים

5.7.2012 / 15:39

במשטרה חושדים כי נער בן 15 מרעננה תקף גבר בשנות ה-30 לחייו יממה לאחר שזה ביקש ממנו לשמור על השקט. ככל הנראה, שלושה מחבריו של הנער סייעו בתקיפה. מצבו של הקרבן קל

נער בן 15 תושב רעננה נעצר אתמול (רביעי) בחשד שתקף והכה גבר בשנות ה-30 לחייו, יום לאחר שזה העיר לו ולחבריו על הרעש שהם עושים. על פי החשד, הנער ארב יחד עם שלושה מחבריו לאיש, והארבעה התנפלו עליו בלובי של הבניין בו הוא מתגורר.

מחקירת המשטרה עולה כי ביום שני בערב צעד הקרבן בקרבת ביתו, במרכז רעננה. הוא נתקל בחבורת נערים שהרעישו, וביקש מהם שישמרו על השקט. על פי עדותו, בינו לבין הנערים התפתח עימות מילולי, במהלכו איימו עליו הנערים כי יפגעו בו. למרות זאת, האיש לא דיווח על כך למשטרה ועזב את המקום.

למחרת בשעות הערב יצא האיש מביתו ופגש את אחד הנערים, אשר על פי החשד עקב אחריו. כשחזר לביתו, נכנסו אחריו, על פי עדותו, ארבעה נערים והתנפלו עליו. הם חשודים כי הכו אותו תוך שהם בועטים בחלקים שונים בגופו ולאחר מכן נמלטו מהמקום. הוא נפצע באורח קל מאד ופינה עצמו לקבלת טיפול רפואי במרפאה סמוכה.

במקביל התקבל דיווח על האירוע במשטרת רעננה. במשטרה ביצעו פעולות חקירה, בסיומן אותר כאמור חשוד במעשה. הנער נעצר ונלקח לחקירה. בחקירתו הוא מכחיש כל קשר לאירוע. המשטרה תבקש במהלך היום להאריך את מעצרו. כמו כן פועלים במשטרה לאיתור נערים נוספים, אשר על פי החשד השתתפו בתקיפה.

מקרה דומה אירע לפני כחודשיים, אז נדקר למוות גדי ויכמן, תושב באר שבע בן 36, לאחר שהעיר לחבורת נערים שהרעישו בלילה מתחת לביתו. לאחר התקרית נעצרו שמונה חשודים, כשהראשי מביניהם, עדן אוחיון, בן 18, הואשם ברצח ויכמן, אחזקת סכין, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. על פי כתב האישום דקר אוחיון את ויכמן בסכין מטבח אותה נשא על גופו.

רצח גדי ויכמן בבאר שבע: "ביקש מנערים שקט ונדקר למוות"

לפניות לכתבת:
mor.shimoni@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully