וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בפריצה לבית מרים פרץ: "לא לקח הזכרונות"

יהושע בריינר

5.7.2012 / 10:13

המשטרה טוענת כי החשוד, בן 30 מאזור ירושלים, אחראי לפריצה לביתה של האם ששכלה את שני בניה בגבעת זאב. החשוד מכחיש את המיוחס לו ונמצא כעת במעצר בכלא צבאי

המזכרות מהבנים יוחזרו? פלסטיני כבן 30 מאזור ירושלים נעצר על ידי המשטרה בחשד שפרץ לביתה של מרים פרץ, ששני בניה נפלו במהלך שירותם הצבאי, וגנב מהמקום מספר חפצים, בהם גם מזכרות מהבנים - כך נמסר היום (חמישי) ממשטרת ירושלים. לדברי השוטרים, החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים לו, אולם הושם במעצר בכלא צבאי. החקירה בנושא נמשכת.

"אני יודעת שכבר אין סיכוי בכלל שהרכוש ישוב אלינו אבל החיים יקרים יותר מרכוש", אמרה הבוקר מרים פרץ לוואלה! חדשות בעקבות תפיסת החשוד. "אז נכון שהוא גנב רכוש אישי של הילדים: את הצמיד עם השם של אוריאל ואת המגן דוד של אלירז, אבל יש לי את הזיכרונות מהם ואת זה הוא לא יוכל לקחת לנו".

פרץ עודכנה הבוקר על ידי המשטרה כי הפורץ נתפס. "שאלתי את מפקד התחנה, האם אותו גנב לא ראה את התמונות של אוריאל ואלירז, את נרות הנשמה, האם כאדם הוא לא חשב שנייה אחת על המשמעות של הפריצה. הוא השיב שכנראה שלא. אני כל הזמן התפללתי בלב שחס וחלילה הפורץ לא יסתבר כיהודי מכיוון שזה היה הרבה יותר קשה. אדם יהודי הרי מכיר היטב את הסיפור שלנו והוא הרבה יותר מחובר אבל מבלי קשר לזהותו של האיש, האם פורץ באמת מבחין בין משפחה שכולה לבין משפחה אחרת? הרי כאן אדם חודר לחייך ורומס אותם. על כל פורץ לזכור - המשטרה תשיג אותו גם אם זה ייקח חודשים או שנים, בסוף יגיעו אלייך".

הרמטכ"ל גבי אשכנזי עם מרים פרץ, אמם של רס"ן אלירז ז"ל וסגן אוריאל ז"ל בארוע הפרידה, פברואר 2011. דובר צה"ל
""אני יודעת שכבר אין סיכוי בכלל שהרכוש ישוב אלינו אבל החיים יקרים יותר מרכוש". מרים פרץ עם הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי/דובר צה"ל

לדברי פרץ, פעולתם של המשטרה במקרה הנוכחי מעודדת אותה מאוד. "עלינו להודות שלא פגעו כאן בנפש אלא רק ברכוש אבל כל אדם שפוגע בנפש או ברכוש לדעת שכוחות הביטחון לא ירפו עד שיגיעו אליו. לי כבר פרצו הביתה וכל האירוע מאחורי, אני כבר בתוך החיים. האיש הזה לקח המון דברים וזכרונות אישיים אבל את זיכרון הרוח של הילדים הוא לא לקח".

המקרה אירע לפני כשלושה חודשים. אלמונים נכנסו לביתה של פרץ בשכונת גבעת זאב וגנבו מהמקום כסף מזומן, תכשיטים ומזכרות של שני בניה אוריאל ואלירז, וכן של בעלה אליעזר שהלך אף הוא לעולמו. כמו כן, דרכו הגנבים על תמונות של בני המשפחה וגנבו כסף שהיה מיועד להנצחת הבנים.

"זה קרה בערך בשעות הצהריים", סיפר אז אביחי פרץ, בנה של מרים, "הם לקחו מזכרות, את טבעת הנישואין של אימא שלי וכסף שהיה מיועד למפעל ההנצחה. גם דברים של אלירז שהביאו לאמא שלי נגנבו, והשאלה המרכזית שעולה היא איך הם יכלו לבצע פשע כזה כשעיניהם של אוריאל ואלירז מסתכלות עליהם מבעד לתמונות שתלויות בבית? הרי הם הקריבו את עצמם למען האחר ולמען הזולת ולא עבור רמיסת זכויותיהם של אנשים אחרים. זה גורם לצער גדול".

עוד באותו נושא
פרצו לביתה של אם שכולה ולקחו מזכרות מבניה
המדינה: ביתו של רס"ן פרץ לא ייהרס, לעת עתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully