וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פינוי מדירה נגמר בהתבצרות ו-5 הרוגים

כשניסו לפנות אדם שלא שילם שכר דירה מביתו בעיר קרלסרוהה, הוא התבצר בה עם נשק ועוד ארבעה אנשים, בהם בעל הבית. כשפשטו כוחות מיוחדים על הדירה, נמצאו בה כל החמישה מתים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד)

חמישה בני אדם - חוטף וארבעה בני ערובה שלקח - נהרגו היום (רביעי) בתום מצור במתחם דיור בעיר קרלסרוהה, כך אישרו במשטרה המקומית. האיש, שעמד בפני פינוי מהמקום משום שלא שילם את שכר הדירה, החליט לעשות הכל כדי להימנע מפינוי, והתבצר היום בדירתו עם נשק וארבעת בני הערובה.

ההתבצרות נמשכה מספר שעות, וכבר בשלב מוקדם שלה נשמעו יריות מתוך הדירה. מאות שוטרים הקיפו את המקום, ובית ספר וגן ילדים סמוכים פונו. בהמשך, החלו השוטרים שהקיפו את הבניין להריח עשן - ובעקבות זאת הסתערו כוחות מיוחדים על הדירה, שם מצאו את גופות החמישה, שכולם נפגעו מיריות.

כוחות משטרה מחוץ לבית בעיר קרלסרוהה, גרמניה, בו התבצר חמוש והרג בני ערובה, 4 ביולי 2012. רויטרס
"החקירה בניסיון להבין מה בדיוק קרה נמצאת בעיצומה"/רויטרס

מלבד הדייר המתבצר, ההרוגים הם בעל הדירה, דייר נוסף בבניין, אב הבית ומנעולן. במשטרה מאמינים כי החוטף היה צייד, ולכן היו ברשותו מספר כלי נשק. עד ראייה טען בראיון לעיתון הגרמני "די וולט" כי במקום נראה גם אדם חמוש ברימון, אולם במשטרה לא אישרו דיווח זה.

עדיין לא ברור מהן הנסיבות שבהן נהרגו החמישה, ופרטי האירוע שנמסרו לפרסום דלילים למדי. לא ברור אם כוחות המשטרה הספיקו להתעמת עם החוטף, או שהוא ירה בכל החטפוים לבדו והתאבד. "החקירה בניסיון להבין מה בדיוק קרה נמצאת בעיצומה", הבהיר דובר משטרת קרלסרוהה, פריץ בכהולץ.

אצלנו: כך נראה פינוי שיירים של חברת עמידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully