וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשות הליכוד תחכה: סער רוצה להמשיך כשר החינוך

מי שנחשב לכוח עולה במפלגת השלטון מעדיף בשלב זה להמשיך בעשיה בה החל במשרדו: "החינוך הוא הדבר החשוב ביותר". עם זאת, הודה כי "הפוליטיקה מלאת תהפוכות, לא הרבה תלוי בך"

שר החינוך גדעון סער הצהיר הבוקר (שלישי) בוועידת החינוך השנתית כי ברצונו להמשיך בתפקידו גם בכנסת הבאה. "אבקש לכהן קדנציה נוספת כשר חינוך", אמר סער, שהסביר כי החלטתו זו הגיעה "לאחר שחשבתי הרבה ושקלתי על יסוד הכרתי העמוקה שהחינוך הוא הדבר החשוב ביותר".

שאיפתו לרשת את נתניהו כמנהיג הליכוד לא באה לידי ביטוי בשלב זה, למרות שהדעה הרווחת בקרב רבים מחברי מרכז המפלגה היא כי סער רואה בעצמו מנהיגה העתידי. "אם בנימין נתניהו אכן ירכיב גם את הממשלה הבאה, אבקש ממנו להמשיך בתפקיד בו ביקש ממני לשרת לפני שלוש שנים וחצי", הסביר סער את רצונו בהווה, כשלצד זאת הודה כי "הפוליטיקה מלאת תהפוכות, הרבה דברים לא תלויים בך".

על פעילותו בקדנציה הנוכחית, סיפר שר החינוך כי החל בחילוץ מערכת החינוך "ממשבר רב-מימדים של עשרות שנים", אך הסביר כי בכך עבודתו לא תמה. "יש עוד נושאים אסטרטגיים רבים למערכת הדורשים רפורמות, אך אם נמשיך בכיווני ההשקעה והעשיה האלה – תוך שנים ספורות ישראל יכולה להעפיל לצמרת המדינות המערביות בחינוך". המטרה אותה מסמן שר החינוך בהחלט אפשרית, לדברי שר החינוך, שהדגיש כי "היעד שלנו אינו יכול להיות פחות מכך, ואנחנו נשיג אותו".

עוד בנושא
בית ספר ממוגן בעלות מאה מיליון דולרים נחנך בנגב
סער: על אנשי ציבור לגנות התבטאויות נגד הומואים
אנשי חינוך לשר סער: "בטל את הבחינה הפסיכומטרית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully