וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החייל שטבע עם חברתו: "כולם אהבו אותו"

רמי שני

30.6.2012 / 18:28

אביו של יבגני בסקביץ' בן ה-19 שטבע מול חופי אשדוד עם חברתו לארה סטרוטינסקי סיפר: "בלילה הוא הלך ליום הולדת. לא סיפרו לי בדיוק מה קרה, אבל אני יודע שהוא שחה ונסחף"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק ואמיר קוטיגרו)

אבל כבד ירד על בני משפחת בסקביץ' בן ה-19, לאחר שקיבלו את הבשורה המרה על מות בנם, שטבע היום (שבת) יחד חברתו לארה סטרוטינסקי בת ה-16 בים מול חופי אשדוד. "יבגני היה ילד טוב שכולם אהבו אותו. היו לו הרבה חברים שאהבו אותו מאוד", סיפר היום בדמעות אביו מיכאל. "הוא שירת באגף הלוגיסטיקה במודיעין שדה ויצא לחופש. בלילה הוא הלך ליום הולדת של חבר שלו. עוד לא סיפרו לי בדיוק מה קרה שם, אבל אני יודע שהוא שחה ונסחף במים".

יבגני בסקביץ', שטבע למוות עם חברתו מול חופי אשדוד. שי מכלוף
"היו לו הרבה חברים שאהבו אותו מאוד". בסקביץ'/שי מכלוף

יבגני היה הבכור מבין שני בניהם של האב מיכאל והאם נטלי. ב-1997 עלתה המשפחה מאוקראינה. "הוא אהב ספורט ומחשבים. את התיכון גמר עם תעודה טובה, באמת ילד טוב", סיכם האב מוכה היגון. גופתו של יבגני נמשתה הבוקר מהמים בחוף הדתיים באשדוד, כמה שעות לאחר שנסחף אל המעמקים, בתום מסיבת יום הולדת שערכו כמה צעירים בחוף. גופתו נמצאה רק לאחר חיפושים ארוכים שערכו הלילה כוחות שיטור גדולים בליווי מסוק. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעירים שתו אלכוהול במסיבה בטרם נכנסו אל המים.

לארה סטרוטינסקי בת ה-16 , שטבעה למוות עם בן זוגה מול חופי אשדוד. שי מכלוף
מבדיקה ראשונית, עולה כי הצעירים שתו אלכוהול בטרם נכנסו למים. סטרוטינסקי/שי מכלוף

מוקדם יותר נסחפה לחוף המצודה בעיר גופתה של חברתו, לארה סטרוטינסקי. מלבד השניים, נסחפו שניים מחבריהם שניסו לחלצם, בני 17 ו-21, אל הים מול חוף המצודה באשדוד, והם פונו במצב קל לבית החולים ברזילי באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully