וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לשכוח לשתות: מזג האוויר - חם ויבש מהרגיל

על פי תחזית מזג האוויר של השירות המטאורולוגי, צפויה לכולנו שבת חמימה מהרגיל, כאשר הטמפרטורות הגבוהות ילוו אותנו גם בימים הקרובים. בשלישי - הטמפרטורות ירדו במקצת

השבת מרגישה כמו כל השבוע - חם מאוד: הישראלים רגילים למדי לחום המעיק והמתיש של חודשי הקיץ, חלקם אפילו מחבבים את זה, וגם היום (שבת) לא צפוי שינוי משמעותי מדי בעניין כאשר מזג האוויר יעשה מעט חם ויבש מהרגיל בעונה, בהרים ובפנים הארץ, וחם מהרגיל במישור החוף.

חום שכזה וטמפרטורות דומות למדי ילוו אותנו גם בתחילת השבוע שבפתח. ביום ראשון לא צפוי כלל שינוי של ממש במזג האוויר, ואף ביום שני, על פי תחזית השירות המטאורולוגי, עדיין יהיה מעט חם ויבש מהרגיל בהרים ובפנים הארץ וחם מהרגיל במישור החוף. ביום שלישי הטמפרטורות ירדו במקצת, למרבה השמחה.

הטמפרטורות החזויות להיום: ברמת הגולן מ-24 מעלות עד 22 מעלות, בהרי הגליל מ-31 מעלות עד 20 מעלות, בחיפה מ-29 מעלות עד 22 מעלות, בבית שאן מ-39 מעלות עד 24 מעלות, בתל אביב מ-31 מעלות עד 25 מעלות, באשדוד מ-30 מעלות עד 25 מעלות, בירושלים מ-32 מעלות עד 18 מעלות, בבאר שבע מ-36 מעלות עד 23 מעלות, במצפה רמון מ-32 מעלות עד 18 מעלות, בים המלח מ-40 מעלות עד 31 מעלות ובאילת מ-42 מעלות עד 28 מעלות.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully