וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאנטישמיות באוסטריה: 34 קברי יהודים חוללו

ראש הקהילה היהודית בווינה הגיב בצער לדברים ואמר כי הוא מקווה שהמשטרה תמצא את האשמים. רק לפני שבוע ריססו אלמונים צלבי קרס על גדר בית קברות יהודי בדרום פולין

חשד לאנטישמיות באוסטריה: 34 קברים חוללו הערב (שישי) בחלקה היהודית של בית הקברות המרכזי בבירה וינה. ראש הקהילה היהודית בעיר, אוסקר דויטש, אמר כי הוא סמוך ובטוח שהמשטרה תמצא את האשמים במעשה.

לפני כשבוע השחיתו אלמונים בית קברות יהודי בדרום פולין: צלבי קרס וסמלים של הארגון האנטימשי "התחייה הלאומית הפולנית" רוססו על עמודי הגדר של בית הקברות "סטאראחוביץ'". למצבות, שהושחתו גם לפני מספר שנים, לא נגרם נזק. יום קודם לכן קיבל הרב הראשי של צרפת, ז'יל ברנהיים, איומים על חייו בפייסבוק. בתמונה שנשלחה לרב, נראים פניו כשעליהם מגן דוד ואקדח מכוון למצחו. "הירגע ברנהיים", נכתב מעל התמונה. "אני לא מתכוון לגרש אותך, אני רק רוצה לשאוף את התוכן של זה, אני מעדיף שלא תנשק אותי בפה". בעקבות הדברים פנתה הלשכה הלאומית ללחימה באנטישמיות לשר הפנים הצרפתי בדרישה לפתוח בחקירת המקרה.

מקרה נוסף של גילויי אנטישמיות אירע רגע לפני פתיחת משחקי היורו באוקראינה, אז הושחת בית עלמין יהודי בעיר רובנה, הנמצאת כ-350 קילומטרים מהבירה קייב.

לקריאה נוספת:
סגן נשיא אירן: הציונות אחראית לסחר הסמים בעולם
רגע לפני היורו: בית עלמין יהודי הושחת באוקראינה
צרפת: נעצרו שני חשודים בתקיפה האנטישמית בליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully