וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בתא בכלא מעשיהו, ארבעה נפגעו

29.6.2012 / 0:16

על פי ההערכה, שני אסירים הציתו מזרן בתוך תאם וחסמו את הכניסה אליו עם ארונית. הסוהרים הצליחו להשתלט על האש. 2 אסירים נפגעו באורח בינוני-קשה ו-2 סוהרים באורח קל

לפחות ארבעה בני אדם נפצעו אמש (חמישי) בדרגות פציעה שונות כתוצאה משריפה שפרצה בבית הסוהר מעשיהו שברמלה. צוותי מגן דוד אדום העניקו לפצועים טיפול רפואי במקום, ופינו שני אסירים באורח בינוני עד קשה, כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן ושני סוהרים שבמצב קל לאחר שנפגעו משאיפת עשן. כל הפצועים פונו למרכז הרפואי שיבא בתל השומר ולבית החולים אסף הרופא.

על פי החקירה הראשונית, שני אסירים אשר שהו ביחד בתא באגף הענישה הציתו מזרן בתאם וחסמו את הדלת עם ארונית. הסוהרים שנמצאו במקום הצליחו להשתלט על השריפה והזעיקו את מגן דוד אדום. כעת, מטופלים במקום עוד נפגעים בודדים הסובלים משאיפת עשן במצב קל מאוד וככל הנראה לא יזדקקו לפינוי.

אתמול פרצה שריפה בחדר המכונות במרתף של בית החולים השרון בפתח תקווה. כתוצאה מהשריפה, עלה העשן לקומה הראשונה והשנייה של בית החולים. בשל העשן פונו חולים ממחלקת פנימית ב', עיניים והמיון. לא היו נפגעים באירוע. צוותים גדולים הגיעו למוקד השריפה והשתלטו עליה.

עוד בנושא:
שריפה בבית חולים השרון, חולים פונו ממספר מחלקות
השריפות ליד ירושלים: אחת מרשלנות, השנייה - הצתה

(עדכון אחרון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully