וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחר ניסה לעצור את המעלית עבור אדם אחר ונמחץ"

שלומי גבאי

26.6.2012 / 18:24

משפחתו של ארד, אשר נמחץ למוות במעלית בבניין משרדים בתל אביב, מתקשה לעכל את שאירע, ומספרת עליו: "הוא היה עמוד התווך של הבית". בת זוגו: "אין בחורים כמוהו"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי ואבי כהן. עריכה: יותם בן-דוד)

קרובי משפחה וחברים רבים הגיעו היום (שלישי) לבית בני משפחת ארד ברחוב סוקולוב בכפר סבא, אשר עדיין מתקשים לעכל את מה שקרה לבנם, שחר, שנמחץ למוות אתמול בפיר מעלית בבניין משרדים בתל אביב. "שחר היה עמוד התווך של הבית. כולם נעזרו בו. הוא שמח בכולם. כבר בילדותו בלט בכישורים המיוחדים שלו, היה ילד טוב ונוח שאהב לעזור", סיפרה אמו לוואלה! חדשות.

שחר בן ה-28 היה בנם הבכור של עידית, עקרת בית, ויוסי, איש לוגיסטיקה בבית החולים מאיר. הוא הותיר אחריו גם אחות בשם רחלי, בת 25, סטודנטית, ואח, חייל בן 21 בשם דובב. לשחר היה תואר ראשון בכלכלה והוא שאף להיות יועץ השקעות.

משפחת ארד יושבת שבעה בביתם בכפר סבא על בנם שחר ארד שנהרג במעלית, יוני 2012. שלומי גבאי
בני משפחתו של ארד, בביתם בכפר סבא/שלומי גבאי

אביו סיפר שמהסבר השוטרים על ממצאי חקירת האירוע, עולה כי התקרית אירעה כששחר ניסה לעצור את המעלית, על מנת לאפשר לאדם נוסף להיכנס אליה. האב סיפר כי שחר הכניס את רגלו בדלת המעלית, וזו נתפסה בדלת ומשכה אותו למעלה, שם הוא נמחץ למוות. "לא ייתכן שבבניין חדיש, מעלית שעברה בדיקת תקינות לפני כחודש לא תיפתח כאשר מישהו חוסם את הדלת, ותעלה למעלה", אמר האב.

"בחור פרח, בחור מוכשר, הכל היה לו. רק רצה להביא לי שמחה, ועכשיו אני צריך ללכת לקבור אותו", ציין האב. "אני לא מעכל את זה, זה מה שאני יכול להגיד לך. זה נורא, לאבד את הבן ככה מכלום. מכלום, מכלום, זה לא היה צריך לקרות כזה דבר. אין, אין כבר שחר, זה מה שאני יודע".

"רצינו לעבור לגור ביחד"

ליהיא גיחון, בת זוגו של שחר, סיפרה בבכי איך רק לפני ארבעה ימים חגגה את יום הולדתה ה-26 יחד עם שחר, שהרבה להפתיע אותה והרעיף עליה אהבה במשך שלושה ימים, כפי שנהג לדבריה לעשות מהרגע שהכירו. היא עוד סיפרה כי היו להם תכניות רבות, והם אף חשבו לעבור לגור ביחד. "בדייט השני הוא כבר אמר לי שהוא אוהב אותי. דייט שני הרגשנו כבר חודש ביחד, עכשיו הרגשנו שזה חצי שנה. רצינו לעבור לגור ביחד", אמרה. "הוא ממש אהב אותי. הוא היה טוב אליי, דאג לי כל הזמן. אמר לי את לא תמצאי, אין בחורים כמוני, ובאמת אין בחורים כמוהו".

אדם כבן 30 נפל לפיר מעלית ברחוב הברזל בתל אביב ומת, יוני 2012. בן קלמר, בן קלמר
"ניסה לעצור את המעלית בשביל לאפשר למישהו להיכנס". פיר המעלית בבניין המשרדים בתל אביב/בן קלמר, בן קלמר

אחיו הצעיר, דובב, סיפר כי הוא ושחר היו קרובים מאוד, והרבו לשוחח ולתמוך אחד בשני. "שחר היה החבר הכי טוב שלי. אני לא יודע איך אמשיך בחיי בלעדיו", סיפר. אחותו, רחלי, שלא חדלה מלבכות וסיפרה ששחר היה "מלח הארץ". "איך ייתכן ששחר לא יחזור יותר, והכל בגלל מעלית שהוא בסך הכל רצה להשתמש בה בעבודתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully