וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הגבר שנמחץ בפיר מעלית: "מחדל חמור ביותר"

26.6.2012 / 11:24

שחר ארד, בן 28 מכפר סבא, נמצא אתמול כשרוב גופו בתוך המעלית וחלקו מחוצה לה. חברת "אלקטרה מעליות": "האירוע נמצא בבדיקה של הגורמים המוסמכים הרלוונטיים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן)

האדם שנמחץ אתמול (שני) למוות בפיר מעלית בבניין משרדים ברחוב הברזל בתל אביב הוא שחר ארד, תושב כפר סבא בן 28 - כך הותר הבוקר לפרסום. עוד נמסר כי ערד הועסק בחברת ההשקעות אלטשולר שחם, וכי תחנת תל אביב צפון פתחה בחקירת נסיבות המקרה. המעלית בה אירעה התאונה מושבתת עד להודעה חדשה.

מירון ארונוביץ', בן דודו של ארד, סיפר לוואלה! חדשות כי "המשפחה עדיין המומה מתקשה לעכל את האסון שפקד אותה. קשה לדבר על שחר בלשון עבר. ברור לנו כי מדובר במחדל בטיחותי חמור ביותר, ואנו דורשים חקירה ממצה ומהירה כדי למנוע אסונות מסוג זה בעתיד". לדבריו, "שחר הוא היה בחור טוב לב, חכם, מלח הארץ. אהב לשחק שחמט והיה אוהד של קבוצת מכבי תל אביב. הוא הותיר אחריו הורים, אחות ואח הקטנים ממנו. שעות ספורות לפני האירוע, הוא הספיק לדבר עם אחיו. לחבריו סיפר בימים האחרונים כי הדברים בחייו החלו להסתדר לאחר שנכנס לקשר משמעותי עם חברתו ולאחר שמצא מקום עבודה חדש – בו מצא את מותו. הבוקר נאלצנו לבשר את הבשורה המרה גם לסבנו, ניצול שואה בן 90 שהיה קשור אליו מאוד".

מחברת "אלקטרה מעליות" נמסר בתגובה כי "האירוע נמצא בבדיקה של הגורמים המוסמכים הרלוונטיים ולאור זאת החברה מנועה מלהתייחס לנושא".

מחברת אלטשולר שחם נמסר היום כי "אנו מזועזעים מהאסון הנורא ומשתתפים בצער העמוק של המשפחה". עוד מסרה החברה כי "חקירת האסון מתבצעת על ידי המשטרה ופרטיה בידיהם".

יוסי כהן, אחיה הגדול של שוש דמארי שנהרגה כשנפלה לפיר מעלית ברחובות לפני כחודשיים, אמר היום לוואלה! חדשות כי "המשפחה שלנו מפורקת מאז, הכל התפרק לנו מול העיניים. בעלה לא מצליח לתפקד מאז. ההורים שבורים, אבא שלי הידרדר מאז למצב סיעודי. למרות שיש להם שבעה נכדים, היא הייתה צדקת ברמ"ח אבריה והחזיקה את כל המשפחה יחד ואז הכל התפרק. לא שמענו עד היום מחברת המעליות, ואף אחד לא סיפק לנו תשובות. אנחנו עדיין מחכים לתוצאות חקירת המשטרה שעדיין תקועה. הם בקשר איתנו אבל עברו כבר חודשיים וחצי, אנחנו רוצים לכל הפחות לסיים את הפרק הזה".

גבר נפל לפיר מעלית בבניין משרדים בתל אביב - ומת

אדם כבן 30 נפל לפיר מעלית ברחוב הברזל בתל אביב ומת, יוני 2012. בן קלמר, בן קלמר
עוד מסרה החברה כי "חקירת האסון מתבצעת על ידי המשטרה ופרטיה בידיהם"/בן קלמר, בן קלמר

פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו אתמול למקום איתרו אותו כשהוא ללא רוח חיים. כוחות הכיבוי בשיתוף עם מגן דוד אדום חילצו לבסוף את גופתו ומותו נקבע במקום.

שלוימי פורגס, מתנדב "הצלה גוש דן", מד"א וזק"א תל אביב, סיפר כי "ב-17:24 קיבלנו הודעה בקשר של מד"א על פציעה קשה ברחוב הברזל 19. הגענו למקום שני אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, ואופנועים של מד"א, מצאנו אדם כבן 28 לכוד בקומה החמישית במעלית כשחלק מגופו מחוץ למעלית. הרוב הגדול של גופו היה בתוך המעלית. צוותי כיבוי הורידו את המעלית, אז הוצאנו את האדם והוא היה ללא רוח חיים".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully