וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה לאחר שנפלה לפיר מעלית ברחובות

25.4.2012 / 16:23

האישה חיכתה למעלית באחת הקומות העליונות בבניין בן 10 קומות, אולם כשנכנסה אליה היא הייתה בקומה הראשונה והאישה נפלה מגובה רב. המשטרה זימנה לחקירה את מפעילי המעלית

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר)

אישה כבת 50 מתה בצהריים (רביעי) מפצעיה לאחר שנפלה לתוך פיר מעלית מהקומה העשירית בבניין בדרך ירושלים ברחובות. האישה הובהלה לבית החולים קפלן ללא פעילות לבבית וללא נשימה עם פגיעות רב מערכתיות. הרופאים בחדר הניתוח נלחמו על חייה וביצעו בה פעולות החייאה, אולם חרף המאמצים הגדולים הם נאלצו לקבוע את מותה.

מחקירה ראשונית עולה, כי האישה פתחה את דלת המעלית באחת הקומות העליונות של הבניין, אך המעלית הייתה בקומה הראשונה, והיא נפלה על הגג שלה. כוחות הכיבוי הגיעו למקום בעקבות קריאה של דיירים ששמעו קול חבטה. הם פתחו את דלת המעלית, ראו שהיא ריקה, אולם הבחינו ביד משתרבבת מהגג, והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום.

מנחם קליין, פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו לבניין בן עשר קומות בו צנחה המעלית לקומת הקרקע. מעל גג המעלית בקומה השנייה נראתה אישה בת 56, וראינו סימני חיים. הבנו שעלינו לבצע חילוץ מהיר על מנת להנשים אותה. שני פרמדיקים ירדו דרך הקומה השנייה לגג המעלית, ובעזרת שמיכה שכרכו סביבה הרימו אותה והוציאו אותה אל המסדרון. מצאנו אותה עם פגיעות קשות רב מערכתיות בראש ובגוף. הנשמנו אותה והעברנו אותה במצב קריטי לבית החולים קפלן". תחנת משטרת רחובות פתחה בחקירת נסיבות האירוע וזימנה בין היתר את החברה האחראית על התקנת המעלית לחקירה.

עוד באותו נושא
ב-2009: מעלית נפלה מהקומה ה-8 בחולון, 6 נפצעו

(עדכון ראשון: 11:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully