וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפות בירושלים: כבישים חסומים ועומסים כבדים באזור

26.6.2012 / 15:55

שריפות הענק במעלה החמישה ובמוצא גרמו לעומסי תנועה כבדים באזור. בכביש 1 יש עומס תנועה ממחלף לוד עד מחלף בן שמן בהמשך עמוס משער הגיא עד מחלף הראל. כנסו לכל הדיווחים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, קובי אליהו, דרור פיקלני קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק)

שריפות הענק שמשתוללות בשעות האחרונות בירושלים גרמו לעומסי תנועה כבדים באזור. בדרך תל אביב ירושלים עמוסה התנועה ממחלף לוד עד מחלף בן שמן בהמשך עמוס משער הגיא עד מחלף הראל. כמו כן רחוב דרך חברון בירושלים עמוס מצומת הבנקים עד צומת גילה. כביש בגין צפון עמוס ממנהרת ליפתא לכיוון מחלף גולדה מאיר ובהמשך לכיוון גבעת זאב.

שריפה בצומת מוצא בירושלים. חדשות 24
אזור השריפה, היום/חדשות 24

כביש 1 נסגר לתנועה בקטע שבין לטרון לכניסה לירושלים בעקבות השריפה, אולם מאוחר יותר נפתח לסירוגין ובאופן מדורג, וזאת לאור התקדמות מכבי האש בהשתלטות על מוקדי השריפה באזור ירושלים. ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי כלי הרכב והאוטובוסים שהיו תקועים בכביש 1 בעקבות סגירת הכביש, הופנו חזרה לכיוון ירושלים או תל אביב בהתאם לכיוון נסיעתם.

לפני זמן קצר קיים מפקד המחוז, ניצב ניסו שחם, הערכת מצב יחד עם גורמי כיבוי בעיריית ירושלים ובהם מפקד המחוז והורה על המשך פעילותם של כל הגורמים לכיבוי מהיר של השריפה.

למעלה מ-40 צוותי כיבוי פועלים כעת בסיוע שישה מטוסי כיבוי להשתלט על הלהבות שפרצו בשני מוקדים: קיבוץ מעלה החמישה והיישוב מוצא. ממגן דוד אדום נמסר כי אין נפגעים. מגן דוד אדום העלה את רמת הכוננות באזור לדרגה ג', הגבוהה ביותר. כמו כן, פינו צוותי הכיבוי תושבים מהאזור.

שתי שריפות משתוללות באזור ירושלים, תושבים פונו מבתיהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully