וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרס ונתניהו: הנשיא פוטין נפגש עם אבו מאזן

ניר יהב

26.6.2012 / 12:00

ההנהגה הפלסטינית קיבלה בחום את פניו של "האורח הגדול של פלסטין", ולדימיר פוטין. הוא צפוי לדון עם יו"ר הרשות במגוון נושאים ולקיים עמו מסיבת עיתונאים משותפים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ממשיך את ביקורו באזור, ובא הבוקר (שלישי) לבית לחם לסיור ברשות הפלסטינית. יו"ר הרשות, אבו מאזן, וראשי ההנהגה הפלסטינית, קיבלו בחום את פניו של פוטין, שהוגדר "האורח הגדול של פלסטין" בלשון הדיווח של הסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית.

אבו מאזן ופוטין צפויים לדון בשיחתם בתהליך השלום במזרח התיכון ובהתפתחויות האחרונות באזור. בסוף הפגישה השניים צפויים לקיים מסיבת עיתונאים משותפת. לפני שנפגש עם אבו מאזן, ביקר פוטין בכנסיית המולד בעיר, ולפנות בוקר אף הספיק לסייר בכותל המערבי בירושלים.

במסגרת ביקורו בארץ נפגש פוטין אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהשתתף בטקס חנוכת אנדרטה המנציחה את תרומתם של חיילי הצבא האדום לניצחון על גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. בית לחם, 26 ביוני 2012. רויטרס
אורח מכובד בבית לחם. פוטין לצד אבו מאזן, הבוקר/רויטרס

בתום פגישתו של פוטין עם נתניהו בצהריים, נשאו השניים דברים קצרים, והתייחסו בעיקר ליחסים בין המדינות, אך גם לתוכנית הגרעין האירנית. "אנחנו מסכימים שנשק גרעיני בידי אירן מהווה סכנה לישראל, לאזור ולעולם כולו", אמר נתניהו.

"על הקהילה הבינלאומית להציב שלוש דרישות: הפסקת העשרת האורניום באירן, הוצאת האורניום מהמדינה ופירוק המתקן ליד קום", הכריז ראש הממשלה, וקרא "להעצים את הסנקציות ולהעצים את התביעות". כתבים לא הורשו לשאול שאלות בתום מסיבת העיתונאים.

ביקור פוטין בישראל - כותרות נוספות
פרס לפוטין: "מנע זליגת נשק לא קונבנציונלי סורי לחיזבאללה"
נתניהו: "ישראל ורוסיה מסכימות שגרעין אירני הוא סכנה"


לפנייה לכתב ניר יהב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully