וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הצנחן שמת: "התחביב שאהב עלה לו בחייו"

קובי דוד

24.6.2012 / 4:00

קרוביו של יורם אגמון, צנחן הרחיפה שנהרג בהתרסקות על צלע הר בהר תבור, מתקשים לעכל את האובדן. "לפני מספר שנים הוא נחת בשדה מוקשים. למרות הכל, הוא לעולם לא חשש"

חברים ובני משפחה המומים וכואבים הגיעו אתמול (שבת) לביתו של יורם אגמון, צנחן הרחיפה מעפולה, שנהרג בשבת בבוקר במהלך צניחה. אגמון התרסק על צלע הר תבור שבגליל התחתון, צפונית לעמק יזרעאל. קרוביו התקשו לעכל את התאונה המחרידה שהביאה למותו. "התחביב שכל כך אהב עלה לו בחייו", סיפר ראש עיריית עפולה לשעבר, צדוק נאוי. "הוא היה איש מיוחד, בן אדם אינטליגנט ונעים הליכות. מלבד האהבה למשפחתו, הוא החל לפתח את תחביב הרחיפה לפני מספר שנים, שהפך עם הזמן לתחביב המועדף עליו".

לדבריו של נאוי, התחביב הספורטיבי שאימץ אגמון, סיכן אותו לא פעם. "לפני מספר שנים הוא נחת בשדה מוקשים, הוא התקשר מבוהל לאשתו כדי שתבוא לחלץ אותו. למרות הכל, הוא לעולם לא חשש. אנחנו עדיין מתקשים לעכל את לכתו בטרם עת, של אדם כל כך מיוחד".

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי אגמון היה חלק מקבוצה של צנחנים שהייתה במקום. בשלב מסוים הוא נקלע לסחרור, אך לא הספיק לפתוח מצנח חלופי, פגע בצלע הר תבור והתרסק. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. אגמון שהיה מהנדס במקצועו, הותיר אחריו אישה, שתי בנות ושני נכדים.

לקריאה נוספת
צנחן רחיפה כבן 50 התרסק בהר תבור - ומת
צנחן חובב בן 69 התרסק בזכרון יעקב, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully