וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן הבטיח לסייע למרכז נפגעי פשיעה בסכנת סגירה

גלעד גרוסמן

21.6.2012 / 14:34

שר המשפטים ביקר במוקד נגה, ואמר כי מדובר ב"אור לגויים, שכן אין לזה אח ורע", כשהוא מביע נכונות למנוע סגירה בשל מחסור במשאבים. יו"ר המרכז: "לנפגעים לא יהיה לאן ללכת"

שר המשפטים יעקב נאמן ביקר היום (חמישי) במוקד נגה למען נפגעי פשיעה, הממוקם בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, ואשר נמצא בסכנת סגירה בשל מחסור במשאבים. נאמן אמר במהלך הסיור כי לא ניתן להטיל ספק בנחיצותו ובתרומתו של המוקד. "אין ספק שפעילות המוקד מהווה שלב חשוב ומתקדם בעשיית המשפט והצדק בישראל, ומבחינה זו מהווה אור לגויים, שכן אין לה אח ורע בעולם", אמר. בסיום המפגש הביע נאמן נכונות לפעול להסרת איום הסגירה ומציאת פיתרון ממשי.

על פי נתונים שנמסרו ממרכז נגה למען נפגעי פשיעה, שגם מפעילים את המוקד, מאז שנפתח לפני כשנה וחצי טיפל המוקד בכ-800 פניות של נפגעי עבירה; שליש מהן הן תלונות העוסקות בעבירות מין חמורות. אולם, הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, שסייעה בתקצוב המוקד, תפסיק ביולי את תמיכתה הכספית במוקד.

"משרד הרווחה, שאמון על נפגעי העבירה, מסרב להקצות למוקד משאבים, למרות שהקרן למפעלים מיוחדים שייכת אליהם ונפגעי העבירה באחריות", אומרת יו"ר מרכז נגה, ד"ר דנה פוגץ. "החל מהאחד באוגוסט לא יהיה לנפגעי העבירה לאן לפנות. אין בישראל גוף מקביל בעל מומחיות כשלנו המעניק סיוע ללא תשלום. אנחנו עושים את עבודת המדינה, מן הראוי שהמדינה לפחות תתמוך בפעילותנו", הסבירה.

עוד בנושא
גרוניס נזף בשר נאמן: "חוק עוקף בג"ץ - בכייה לדורות"
פרס בטקס השבעת שופטים: ”המשפט לא יהיה כפוף לפוליטיקה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully