וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: בן שבע תלה עצמו בטעות על עץ - ומת

האם שהתה בבית בזמן המקרה, ולאחר כעשרים דקות הבחינה בגופת בנה, לאחר שנפל מעץ בחצר האחורית ונתלה על חגורה. "מילים לא יכולות לתאר איך אני מרגישה אחרי שאיבדתי ילד"

אוולין בריגס, תושבת קליפורניה, חוותה השבוע את הסיוט של כל אם צעירה - כאשר יצאה לחצר ביתה ומצאה את בנה בן השבע תלוי על עץ ללא רוח חיים. על פי רשת CBS, בריגס שהתה בביתה בזמן התאונה, ומשערת שבנה, אריס קונווי, נתלה בטעות מחגורת קראטה בעת שניסה לרדת מהעץ.

האם ההמומה שיחזרה כי לפני מותו, בנה שיחק בחצר האחורית של בית המשפחה בעיר לנקסטר. לדבריה, לאחר כעשרים דקות משכה את תשומת לבה של בריגס הדממה שנפלה בחצר, והיא יצאה עם בנה הנוסף לפקח על אריס – אולם אז המחזה המזעזע נגלה לעיניה.

"צרחתי, אבל הבנתי שאני חייבת להחזיק את הילד שלי. שחררתי אותו מהחגורה, הוא נפל עליי וניערתי אותו. ניסיתי ללחוץ לו על החזה, לבצע החייאה", אמרה בריגס לרשת CBS. עוד הוסיפה בריגס כי בנה אהב קראטה, ספורט, מוזיקת גוספל, ביקורים בכנסייה, רכיבה על סקייטבורד ולמרבה הצער, גם טיפוס על עצים.

צפו: ראיון עם האם ברשת CBS

בריגס ביקשה להעביר לכלל ההורים מסר לפיו עליהם בכל עת להשגיח על ילדיהם בשבע עיניים. "היו זהירים, דברים קורים בפתאומיות", אמרה. לדבריה, "מילים לא יכולות לתאר את ההרגשה שלי אחרי שאיבדתי ילד בן שבע. הוא היה כל כך מלא חיים. עוד היה לו כל כך הרבה לעשות ולהגשים".

לקריאה נוספת
ברזיל: שחקן תלה את עצמו על הבמה - ומת
קנדה: צעיר תלה עצמו בטעות - ושרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully