וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג בהתנגשות בין משאית לרכב פרטי בואדי ערה

שלומי גבאי

19.6.2012 / 6:21

אחמד ג'ברין, תושב אום אל פחם בן 35 נהרג בתאונה לאחר שרכבו התנגש במשאית בצומת המרכזית בכביש ואדי ערה. מחקירה ראשונית עולה, כי אחד מכלי הרכב חצה את הצומת באדום

תאונה קטלנית בצפון הארץ: אחמד ג'ברין, תושב אום אל פחם בן 35 נהרג הבוקר (שלישי) בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית בצומת אום אל פחם שבכביש 65 (ואדי ערה). ג'ברין נהג ברכב מסחרי והוא נלכד תחילה ברכבו. נהג המשאית נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה.

נושא: תאונת דרכים קטלנית בצומת ואדי ערה. שלומי גבאי
הצומת נחסם לתנועה מכיוון צפון לדרום/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה, כי אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה ככל הנראה חצה את הצומת באור אדום. עומסי תנועה כבדים מורגשים כעת בתנועה מצפון לדרום באזור הצומת, אחת מהצמתים המרכזיים בצפון, לאחר שהמשאית פונתה מהמקום.

אמש נהרג אדם בשנות ה-50 לחייו לאחר שנפל, בשעת נסיעה, ממשאית בה נהג, ונלכד מתחת לגלגליה. התאונה אירעה בכביש עוקף הנמל באשדוד, וצוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. על פי הערכה ראשונית, הנהג ביצע בלימת חירום מאחורי רכב בעת שנסע לכיוון דרום מצומת נמל אשדוד. כתוצאה מכך הוא איבד שליטה על המשאית שנשאה מכולה ארוכה וכבדה, סטה ימינה ופגע בגדר הנמל. בשלב הזה הוא יצא ממנה כדי לא להיפגע, אך המשאית, ללא הנהג, לא נבלמה והמשיכה בנסיעתה, ומחצה אותו מתחת לגלגליה. בנוסף, היא פגעה בשלושה כלי רכב אחרים והתהפכה ליד רמזור בכניסה לנמל.

עדכון ראשון - 6:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully