וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג ניסה להימנע מתאונה - ונמחץ למוות תחת משאיתו

רמי שני

18.6.2012 / 20:30

נהג משאית בשנות ה-50 לחייו ביצע בלימת חירום בקרבת נמל אשדוד, וזו סטתה ופגעה בגדר. הוא החליט לצאת ממנה כדי לא להיפגע אך לרוע המזל זו המשיכה בנסיעה ודרסה אותו למוות

תקרית מצערת באשדוד: אדם בשנות ה-50 לחייו מת לפנות ערב (שני) לאחר שנפל, בשעת נסיעה, ממשאית בה נהג, ונלכד מתחת לגלגליה. התאונה אירעה בכביש עוקף הנמל בעיר, וצוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

על פי הערכה ראשונית, הנהג ביצלע בלימת חירום מאחורי רכב בעת שנסע לכיוון דרום מצומת נמל אשדוד. כתוצאה מכך הוא איבד שליטה על המשאית שנשאה מכולה ארוכה וכבדה, סטה ימינה ופגע בגדר הנמל. בשלב הזה הוא יצא ממנה כדי לא להיפגע, אך המשאית, ללא הנהג, לא נבלמה והמשיכה בנסיעתה, ומחצה אותו מתחת לגלגליה. בנוסף, היא פגעה בשלושה כלי רכב אחרים והתהפכה ליד רמזור בכניסה לנמל.

משה ויצמן, מתנדב "איחוד הצלה" שהגיע לזירת התאונה סיפר לוואלה! חדשות כי "מצבו של הנהג היה בלתי נתפס, אי אפשר היה לבדוק אפילו את ליבו, גופו היה מרוטש לחלוטין". לדברי ויצמן, מותו של הנהג נקבע במקום ואדם נוסף שנפגע בעת שהמשאית המשיכה לנסוע נפצע באורח קל. חוקרי משטרה הגיעו לזירת התאונה, שנפרשה על הכביש לאורך של כשני קילומטרים, ופתחו בחקירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully