וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: 20% מחופי הרחצה יוקצו לילדים בלבד

פנחס וולף

17.6.2012 / 17:37

לפי הצעת החוק שהעלה ח"כ דני דנון, מספר המצילים שיפעלו ב"חופי הילדים" יהיה גבוה ב-50% משאר החופים. "החוק יעניק לילדים סביבה בטוחה יותר לבילוי בים", הסביר דנון

יו"ר השדולה לבריאות הילד בכנסת, ח"כ דני דנון (ליכוד), הגיש הצעת חוק לפיה 20% מחופי הרחצה המוכרזים בישראל יוקצו לשימוש ילדים והוריהם בלבד. על פי ההצעה, שתובא השבוע לדיון בכנסת, "חופי הילדים" יגודרו כדי להפחית את מספר המקרים שבהם ילדים נעלמים מעיני הוריהם בזמן בילוי בחוף הים.

הצעת החוק קובעת בנוסף כי ב"חופי הילדים" מספר המצילים שיפקחו על המתרחצים יהיה גבוה ב-50% משאר החופים. אנשי ההצלה גם יעברו השתלמות נוספת בנושא הצלה והחייאה של ילדים. השטח הימי המותר לרחצה יוקף במצופים, ונהלי הרחצה יוחמרו. "החופש הגדול ועונת הרחצה בפתח, חקיקת בזק יכולה ליצור אווירה בטוחה כבר בקיץ הקרוב", הסביר דנון.

בדברי ההסבר להצעה נכתב כי "כפי שבכל תחום בחיים ישנם נהלים מיוחדים לילדים, גם בחוף הים צריכים להיות כאלה. בחציית הכביש, בנסיעה בכלי רכב ואפילו בפארקי שעשועים, יש הגדרות בטיחות שנועדו להגן על הילדים. עכשיו צריך להחיל זאת גם בחופי הים".

ח"כ דנון הוסיף כי "התשתית בחופים לא מתאימה ורוב השוהים בחוף לא מתנהגים בהתאם לסביבה רוויה בילדים. החוק יעניק לילדים ולהוריהם סביבה בטוחה יותר לבילוי. החוק גם יוריד משמעותית את כמות הילדים שטובעים מידי שנה".

לקריאה נוספת
בשל צמצום עבודת המצילים: חצי מחופי תל אביב ייסגרו לרחצה

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully