וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעצר בחשד לקיום יחסי מין עם דובון פרווה

במשך השנתיים האחרונות, נתפס צ'ארלס מרשל ארבע פעמים שונות ברחבי אוהיו כשהוא מספק את צרכיו בפומבי באמצעות דובי. בין היתר נעצר מרשל בספרייה ציבורית וסמוך לבית חולים

בובה פראית: צ'ארלס מרשל בן ה-28 מאוהיו נעצר ביום רביעי האחרון לאחר שעל פי החשד קיים יחסי מין בפומבי – עם דובון פרווה. זוהי הפעם הרביעית בה הסתבך העצור עם החוק עקב אהבתו האסורה לדובי, אולם המשטרה טרם קבעה אם מדובר היה באותה הבובה בכל אחד מהמקרים.

על פי אתר "דה סמוקינג גאן", התקרית האחרונה אירעה כשמרשל נצפה מספק עצמו באמצעות הבובה בסמטה סמוך לבית חולים בסינסנטי. עדי ראייה מוטרדים מיהרו להזעיק את המשטרה, שעצרה את מרשל בחשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי – בפעם הרביעית בשנתיים האחרונות. משיכתו של מרשל לדובונים מוגדרת כסוג של פלאשופיליה (משיכה לבובות פרווה) הנקראת אורסוס-אגלמטופיליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעצר לראשונה בספרייה ציבורית. מרשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלוש תקריות שונות בעבר, נעצר מרשל לתקופות קצרות בנסיבות דומות. הראשונה שבהן הייתה בשנת 2010, אז נתפסו מרשל והדובי בשירותי הגברים בספרייה ציבורית. בית המשפט הוציא למרשל צו הרחקה מכלל הספריות הציבוריות באזור, אולם נדמה כי העונש הסמלי לא הצליח לרסן את מרשל – שנתפס מאז שלוש פעמים כשהוא מחלל דובון פרווה בציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully