וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-1 ביולי: יורחב סבסוד טיפולי השיניים לילדים

טל שלו

17.6.2012 / 1:52

שרי הממשלה צפויים לאשר הבוקר את הרחבת הרפורמה בתחום, כאשר גם בני הגילאים 10-12 יהנו מטיפולים מונעים בחינם או במחיר מוזל מאוד, וייתכן כי גם קשישים מעל גיל 75

הבוקר (ראשון) יאשרו שרי הממשלה את השלב השלישי ברפורמת טיפולי השיניים לילדים שהוביל סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, כך שהחל מה-1 ביולי יוכלו כ-267 אלף ילדים בישראל בין הגילאים 10-12 ליהנות מטיפולי שיניים חינם. הרפורמה המרחיבה את הזכאות לטיפולי שיניים במסגרת סל שירותי הבריאות, חלה עד היום על ילדים עד גיל 10 בלבד. היום תדון הממשלה בהצעה המרחיבה את הזכאות לילדים עד גיל 12, כשבשנה הבאה מתוכננת פעימה נוספת שתעניק זכאות לילדים עד גיל 14. על הפרק נידונה גם הענקת הטבה זו לקשישים מעל גיל 75.

משרד הבריאות החל את המהלך "ההיסטורי" כהגדרת סגן השר ליצמן, לפני שנתיים, על רקע שיעור העששת הגבוה במיוחד בקרב ילדי ישראל. מטרת המהלך היא לאפשר לילדי ישראל ליהנות מטיפולי שיניים במסגרת סל שירותי הבריאות דרך קופות החולים.

ב-2011 נהנו כ-250 אלף ילדים מסל השירותים, הכולל טיפולים מונעים ומשמרים בחינם כמו בדיקות רופא תקופתיות, הסרת אבנית, הדרכה בהיגיינת הפה וצילומי רנטגן, וכמו כן טיפולים נוספים בהשתתפות עצמית של כ-20 שקלים כמו סתימות, טיפולי שורש, עקירות, מבנים וכתרים. כעת, עם הרחבת הרפורמה שצפויה לעבור אישור היום בממשלה, יצטרפו כאמור 267 אלף ילדים בישראל לקבוצת הזכאים לרפורמה.

לקריאה נוספת
ליצמן: שמח שילדים יקבלו טיפול שיניים בחינם

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully