וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הדרכים בשומרון: "ראו את בנם מת על הכביש"

יהושע בריינר

15.6.2012 / 16:45

אליהו זילברשטיין בן ה-13 הובא למנוחות, לאחר שנהרג בקרני שומרון כשרכב על אופניו: "אליהו היה ילד מלא בטוב ובזהב, צדיק אמיתי. אף אחד לא מסוגל לדרוס ילד ולברוח"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

"אליהו היה ילד מלא בטוב ובזהב", כך אמר היום (שישי) חבר משפחת זילברשטיין שבנם אליהו, בן ה-13, נהרג הבוקר בתאונת דרכים בעת שרכב על אופניו בהתנחלות קרני שומרון. אליהו הותיר אחריו חמישה אחים. הלווייתו של אליהו התקיימה בצהריים ובני המשפחה והחברים מתקשים להתגבר על האובדן. בשל החשש שההלוויה תימשך לתוך השבת, לא נישאו הספדים.

חבר המשפחה סיפר לוואלה! חדשות על התמודדות המשפחה: "המשפחה מתקשה לעכל את הבשורה הקשה. אליהו היה ילד מלא בטוב ובזהב. צדיק אמיתי. המשפחה עברה ליישוב לפני שנים מועטות והם נקלטו ביישוב. ההורים היו בזירה אחרי דקות והתקשו לראות את בנם שכוב מת על הכביש. אנחנו בטוחים שמעשה הדריסה לא היה בכוונה, אף אחד לא מסוגל לדרוס ילד ולברוח".

מקום התאונה:

אליהו נהרג בתאונת דרכים בקרני שומרון, החשודה כתאונת "פגע וברח", בעת שרכב על אופניו בדרך לתפילת שחרית. צוות מגן דוד שהוזעק לזירת התאונה ניסה לבצע בו החייאה וקבע את מותו. שוטרים ממחוז ש"י באו למקום ופתחו בחקירה, בשיתוף בוחני תנועה וחוקרים מהמחלקה לזיהוי פלילי. המשטרה ממשיכה לחפש את כלי הרכב הפוגע. אוטובוסים שהיו במקום בבוקר נבדקים על ידי המז"פ.

מחקירה ראשונית בזירה עולה כי אליהו פגע ברכב חונה, הועף לכביש, ונדרס למוות על ידי כלי רכב כבד - מסחרי או אוטובוס. עדי ראיה מסרו למשטרה כי הבחינו באוטובוס שחלף במקום, ועל כן במשטרה ממקדים את המאמצים באיתור כלי הרכב המדובר, או כל כלי רכב מסחרי אחר שעבר בכביש בעת התאונה.

נושא: ילד בן 13 נהרג בתאונת דרכים ליד קרני שומרון. שלומי גבאי
"בטוחים שמעשה הדריסה לא היה בכוונה". זירת האירוע, הבוקר/שלומי גבאי

המשטרה בדקה עד כה ארבעה אוטובוסים שהסיעו הסעות תלמידים. אנשי המז"פ ביצעו בדיקות שלא העלו ממצאים חד משמעיים. עדיין לא עוכבו נהגים לחקירה, אולם במשטרת מחוז ש"י משקיעים מאמצים רבים על מנת לאתר את הרכב הפוגע. מהמשטרה נמסר כי ישנה התקדמות בחקירה, ואנשי המז"פ ובוחני התנועה עדיין נמצאים בשטח.

במשטרה נעזרים גם במצלמות אבטחה שנמצאות בסמוך לרחוב, בתקווה שיסייעו בחקירת האירוע ובאיתור הרכב הפוגע. "בשלב הזה אנו מחפשים אוטובוסים וכלי רכב מסחריים וכל רכב שיכול להתאים לאופי הפגיעה בנער", אמר סגן-ניצב דורון ישראלי, ראש אגף התנועה במחוז ש"י. "מדובר בכביש ובו פסי האטה, ולכן ייתכן והנהג כלל לא הבחין שפגע בנער".

בן 13 שרכב על אופניים נהרג בתאונה בקרני שומרון

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully