וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 13 שרכב על אופניים נהרג בתאונה בקרני שומרון

יהושע בריינר

15.6.2012 / 8:36

על פי החשד, הנער פגע ברכב חונה, הועף לכביש, ואז נדרס על ידי רכב מסחרי או אוטובוס, שנמלט מהמקום. המשטרה מחפשת אחר הרכב הפוגע, בסיוע מצלמות אבטחה באזור. "מראה מזעזע"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: יותם בן-דוד)

ילד בן 13 נהרג הבוקר (שישי) בתאונת דרכים בקרני שומרון, בעת שרכב על אופניו. צוות מגן דוד שהוזעק לזירת התאונה ניסה לבצע בו החייאה וקבע את מותו. שוטרים ממחוז ש"י באו למקום ופתחו בחקירה, בשיתוף בוחני תנועה וחוקרים מהמעבדה לזיהוי פלילי.

מחקירה ראשונית בזירה עולה כי הילד רכב על אופניו בדרכו לתפילת שחרית, אז פגע ברכב חונה, הועף לכביש, ונדרס על ידי כלי רכב כבד - מסחרי או אוטובוס - שהביא למותו. עדי ראיה מסרו למשטרה כי הבחינו באוטובוס שחלף במקום, ועל כן במשטרה ממקדים את המאמצים באיתור כלי הרכב המדובר, או כל כלי רכב מסחרי אחר שעבר בכביש בעת התאונה.

ילד בן 13 נהרג בתאונת דרכים ליד קרני שומרון. שלומי גבאי
הילד נפל מאופניו ונדרס בידי כלי רכב כבד/שלומי גבאי

במשטרה נעזרים גם במצלמות אבטחה שנמצאות בסמוך לרחוב, בתקווה שיסייעו בחקירת האירוע ובאיתור הרכב הפוגע. "בשלב הזה אנו מחפשים אוטובוסים וכלי רכב מסחריים וכל רכב שיכול להתאים לאופי הפגיעה בנער", אמר סגן-ניצב דורון ישראלי, ראש אגף התנועה במחוז ש"י. "מדובר בכביש ובו פסי האטה, ולכן ייתכן והנהג כלל לא הבחין שפגע בנער". יאיר רחמי, חובש "איחוד הצלה" שהיה בזירה סיפר: "מדובר בנער תושב הישוב שהיה בנסיעה על אופניו בדרכו לתפילת שחרית, האירוע עדיין לא ברור אך ייתכן כי נפגע מאוטובוס או רכב שהמשיך בנסיעה, ניסינו להציל את חייו אך למרבה הצער הפגיעה בראשו הייתה מאוד קשה וקטלנית ופראמדיק קבע את מותו''.

נושא: ילד בן 13 נהרג בתאונת דרכים ליד קרני שומרון. שלומי גבאי
"מהמראות הקשים שחוויתי"/שלומי גבאי

אתמול נפגע פעוט בן שנתיים וחצי ממכונית ברחוב סוקולוב ברמת גן, ונפצע באורח קשה. עדי ראייה סיפרו כי הילד התפרץ לכביש, ונפגע. נהג הרכב הפוגע, גבר כבן 50, נחקר על ידי המשטרה. הילד פונה על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעה רב מערכתית.

לקריאה נוספת:
בן שנתיים נפגע ממכונית ברמת גן, מצבו קשה
בן 3 מכפר מרר נדרס למוות, הנהגת עוכבה לחקירה
פעוטה נדרסה למוות בוואדי ערה, הנהג עוכב

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully