וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ מציג: אפליקציה למטיילים ישראלים בחו"ל

טל שלו

14.6.2012 / 0:01

בין היתר, תאפשר האפליקציה "מידע למטייל" גישה לנציגויות ישראל בעולם וגישה לאזהרות מסע והתרעות בחו"ל. שר החוץ אביגדור ליברמן בירך בכנס ההשקה: "חיזוק הקשר עם הציבור"

מטיילים, תרמילאים ואנשי עסקים בחו"ל המבקשים לקבל מידע על המדינות בהם הם מבקרים, יוכלו מעתה להסתייע באפליקציית "מידע למטייל", שהשיק אתמול (רביעי) משרד החוץ לשירות המטיילים הישראלים בחו"ל. האפליקציה, שפותחה בשנה האחרונה, מאפשרת לישראלים בעולם להיעזר בשירותי הנציגות הישראלית בכל מדינה ומדינה, ולקבל את כל המידע החיוני שיש בידי משרד החוץ לגבי אותה מדינה, כולל התרעות מסע ואזהרות שונות.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, הדגיש באירוע ההשקה כי מדובר ב"תרומה לחיזוק הקשר ולשירות שהמשרד נותן לציבור", והתחייב כי, "האפליקציה הזו היא לא סטטית, היא עוד תלך ותשתכלל. זה עוד נדבך המשתלב עם פעילויות נוספות של משרד החוץ לשיפור השירות לאזרח". ליברמן בירך את האגף לעניינים קונסולריים ואת מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד, שפיתחו בשנה החולפת את האפליקציה - הזמינה כעת להורדה ב-App Store תחת השם "מידע למטייל" ובקרוב תהיה זמינה גם למכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.

האפליקציה מאפשרת קבלת מידע על מדינות, המלצות למטייל בחו"ל, פרטי התקשרות לנציגויות ישראל בעולם, וכללי התנהגות מומלצים בשגרה ובמצבי מצוקה. במשרד החוץ הדגישו כי המידע באפליקציה יהיה מידע חיוני ושימושי לאזרחים ישראלים השוהים בחו"ל, בין אם מדובר במטיילים ובין אם מדובר באנשי עסקים המעוניינים לקבל מידע בסיסי על מדינת היעד.

אפליקציה חדשה לטלפון: דיווח מיידי על אנטישמיות

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully