וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה: החשוד במרחץ הדמים באוניברסיטה הסגיר עצמו

בתום מצוד בן מספר ימים התייצב דזמונד לאונרד, החשוד ברצח שלושה ובפציעת 3 נוספים במסיבה באוניברסיטת אובורן, בבית המשפט. "הוא לא יכל לברוח לנצח", אמרו במשטרה המקומית

דזמונד לאונרד, החשוד ברצח שלושה בני אדם באירוע הירי המחריד באוניברסיטת אובורן באלבמה בראשית השבוע, הסגיר עצמו לרשויות החוק באלבמה – כך דיווחה הלילה (שני) המשטרה בעיר. לאונרד, בן 22, הסגיר עצמו לסוכני ה-FBI בלובי בית המשפט בבירת אלבמה, מונטגומרי. "אתה לא יכול לברוח כל-כך הרבה זמן", אמר דובר המשטרה טומי דוסון, "זה עניין פסיכולוגי. היינו רודפים אחריו עד שהיינו מצליחים לתפוס אותו".

דזמונד לאונרד, החשוד בתקרית הירי באוניברסיטת אובורן בסוף השבוע, אלבמה. AP
הסגיר עצמו למשטרה. לאונרד/AP

נקודת המפנה במרדף אחר לאונרד הגיעה ביום שני האחרון, אז התקשרה אישה למוקד 911, וסיפרה שנכנסה לתוך בית, וראתה בו את לאונרד יושב על הספה. עשרות שוטרים חשו לזירה, ופרצו בסיוע גז מדמיע אל הבית – אלא שלאונרד כבר הספיק להיעלם ממנו. כמה ימים קודם לכן נעצרו והואשמו שני גברים בחשד שסייעו ללאונרד להימלט. על פי החשד, לאחד מהם היה קשר עם החשוד ברצח לאחר אירוע הירי, והוא מצדו מסר למשטרה מידע מטעה. האחר, על פי החשד, נמלט ביחד עם לאונרד בליל הירי.

"הוא רצה לגמור עם זה"

פרקליטתו בפועל של לאונרד, סוזן ג'יימס, סיפרה לסוכנות הידיעות AP כי משפחתו של לאונרד פנתה אליה בבקשה שזו תארגן את המעצר, שנערך בפתח בית המשפט. "הוא היה מאוד רגוע, מאוד עייף ומוכן לגמור עם זה", אמרה מי שלא זכתה עדיין למינוי רשמי על ידי המשפחה. עד כה לא דווח מה היה המניע של לאונרד לירי.

לאונרד צפוי להיות מואשם בשלושה סעיפי רצח ותקיפה. כוחות שיטור ובילוש רבים, הן במישור המקומי והן במישור הפדרלי, חיפשו אחר לאונרד מסביב לשעון מאז שעל פי החשד הוא פתח באש במסיבה ליד האוניברסיטה במוצאי שבת, שהסתיימה במותם של שלושה בני אדם, ובפציעתם של שלושה נוספים. הוא צפוי להיות מואשם בשלושה סעיפי רצח ותקיפה. שני שחקני עבר בקבוצת הפוטבול המפורסמת של האוניברסיטה, לאדריוס פיליפס ואד כריסטיאן וכן אדם נוסף בשם דמאריו פיטס, נהרגו בירי. שלושה שחקני הקבוצה כיום – אריק מאק, חאבייר מוס וג'ון רוברטסון נפצעו. האחרון, טוען דובר המשטרה, "עדיין נאבק על חייו", לאחר שעבר ניתוח בשל פגיעת כדור בראשו.

"אני יודע שבניכם הצעירים לא יחזרו כבר הביתה, אבל אני מקווה שהמעצר הזה מסייע בהשלמה עם האירוע", סיפר הדובר דוסון במסיבת עיתונאים. "באירוע כמו זה, אין שום נחמה. אבל גם למר לאונרד יש אמא, ואני מניח שגם היא מתאבלת במידה מסוימת". כעת יתמקדו כוחות המשטרה באיתורו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את לאונרד למסיבה. לטענת השוטרים, זהותו כבר ידועה להם.

ארה”ב: שלושה הרוגים בתקרית ירי באוניברסיטה באלבמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully