וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בגבס אחרי משחק כדורגל: "לא ממש משחק יורו"

טל שלו

11.6.2012 / 19:58

אחרי שראש הממשלה נפצע במהלך משחק כדורגל של בני נוער - בו השתתף כחלק מהתוכנית לה הוא מצטלם בימים אלה - הוא הבטיח בסרטון: "אמשיך לשחק במגרשים אחרים למען ישראל"

"זה לא בדיוק משחקי היורו", כך אמר הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסרטון שהעלה לאתר YouTube, לאחר שמוקדם יותר נפצע במהלך משחק כדורגל בו השתתף, קרע את הגיד, ונאלץ לחזור לביתו כשרגלו השמאלית מגובסת. בעקבות הפציעה אף התבטלה ישיבת סיעת הליכוד השבועית.

צפו בסרטון

נתניהו מסביר בסרטון כי השתתף במשחק כדורגל של בני נוער מעמותת "צו פיוס", כחלק מהשתתפותו בתוכנית "The Royal Tour" שבה הוא מלווה את העיתונאי האמריקאי פיטר גרינברג, במטרה לקדם את התיירות בישראל. "במהלך המשחק קרעתי גיד ברגל", הסביר נתניהו בסרטון, "זה לא בדיוק משחקי היורו שאני אצפה בהם יחד עם רבים מאזרחי ישראל. מחר אני חוזר למשרד ראש הממשלה ואני אמשיך לשחק במגרשים אחרים למען מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו בירושלים, כשרגלו מגובסת. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו בירושלים, כשרגלו מגובסת/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בעת המשחק החליק נתניהו, אך החליט להמשיך לשחק ואף כבש שער. בסיומו, נסע ראש הממשלה לביתו, שם נבדק על ידי רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ', שאיבחן כי ראש הממשלה מתח את הגיד. מאוחר יותר, עבר נתניהו בדיקות של אורתופד מומחה וכן בדיקת CT בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, ובסיום הבדיקות אושרה האבחנה כי הוא סובל מקרע בגיד רגלו השמאלית. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו נבדק בבית החולים על ידי האורתופד המומחה הד"ר ליאון קפלן, שאישר את החשש לקרע בגיד ולכן גובסה רגלו השמאלית של נתניהו".

התוכנית אליה מצטלם נתניהו, ובה ראשי מדינות מהווים את מדריכי התיירות בארצם, היא אחת מתכניות התיירות הפופולריות בארצות הברית, ובעבר השתתפו בפרקים מלך ירדן עבדאללה, מלך פרו ונשיא מקסיקו. נתניהו, שפתח בסוף השבוע את הסיור בטיול אופניים בראש הנקרה, מלווה את גרינברג במבחר אתרי תיירות בישראל, במטרה להראות את "ישראל האחרת", כפי שהדגיש אז.

ראש הממשלה מתח גיד ברגלו במהלך משחק כדורגל

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully