וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום גאווה: צפו בתמונות מהמצעד בתל אביב

ללא ספק זהו אחד הימים השמחים בתל אביב בכל שנה, ועשרות אלפי החוגגים שנקלטו בעדשת המצלמה לא מסתירים זאת. צפו בתמונות הצבעוניות של המשתתפים במצעד הגאווה בתל אביב

כבכול שנה, תל אביב לבשה חג היום (שישי) – במסיבת ענק צבעונית ברחובות העיר. מצעד הגאווה לשנת 2012 החל בשעות הצהריים המוקדמות ברחוב בוגרשוב, אך החגיגות החלו עוד לפני כן, כשלכבוד המצעד צבעה עיריית תל אביב מעבר חציה בפינת בוגרשוב-שלום עליכם בצבעי דגל הגאווה, עליו יעברו הצועדים.

בשעה 13:00 יצא מצעד הגאווה מרחוב בוגרשוב, עבר ברחובות בן יהודה ואלנבי, והסתיים מספר שעות לאחר מכן בחוף גורדון, שם חיכתה לעשרות אלפי הצועדים מסיבת חוף. במסיבה יופיעו אמנם שונים בהם גם ההרכב האלקטרוני של עברי לידר וג'וני גולדשטיין - TYP. הצעד יתמקד השנה ב"חיבור של המצעד התל אביבי עם כל חלקי הארץ, מתוך רצון להזכיר שהגאווה נמצאת בכל פינה בישראל ולא רק בתל אביב – יפו", כך לפי העירייה. "המצעד בתל אביב - יפו הוא הגדול בישראל ובמזרח התיכון, אך איננו מייצג רק את המתגוררים בעיר, אלא את הקהילה הגאה כולה המהווה חלק מהמרקם של החברה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בגן מאיר החל טקס פתיחה לאירועי היום, בו מתקיימות הופעות לציבור הרחב. בטקס נאמו, בין היתר, ראש העיר רון חולדאי, יו"ר האופוזיציה ומפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ', יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון, עמיתה למפלגה ח"כ ניצן הורוביץ וחברי מועצה. שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו, אף הוא השתתף בטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully