וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר עולם ששרף את גרושתו למוות ישתחרר מהכלא

7.6.2012 / 12:12

ועדת השחרורים קבעה כי דוד נזרי, שהורשע ברצח גרושתו רחל בשנת 2002, ונידון למאסר עולם בנובמבר 2009, יוחזק בהוספיס משום שהוא סובל ממחלה סופנית, חרף התנגדות בנותיו

ועדת השחרורים של שב"ס קבעה היום (חמישי) כי אסיר העולם דוד נזרי, שהורשע בשנת 2004 ברצח גרושתו אותה שרף אותה למוות, ישתחרר מהכלא בשל מחלה סופנית ממנה הוא סובל. על פי ההחלטה, נזרי ישהה בהוספיס לחולים סופניים ולא יורשה לצאת ממנו. כעת, מחפשים בשב"ס מקום שבו יוכל לשהות בהשגחה מלאה. יצוין, כי בנותיהם של נזרי ושל גרושתו המנוחה הביעו התנגדות למהלך, אולם הוועדה שקלה את כל הנתונים והחליטה בסופו של דבר על השחרור.

כאמור, בשנת 2004 הורשע נזרי ברצח גרושתו רחל, לאחר שבאוגוסט 2002 ארב לה ליד ביתה שבגן יבנה, וכשהגיעה לביתה, גרר אותה בכוח לרכבו ושפך עליה בנזין. האישה ניסתה להימלט, אולם נזרי רדף אחריה והצית אותה לעיני בנותיהם. רחל אושפזה במצב קשה ומתה בבית החולים כעבור שלושה שבועות.

בנובמבר 2009, דחה בית המשפט העליון את ערעורו של נזרי, שטען באמצעות פרקליטו, עורך הדין עופר אשכנזי, כי הוא סובל מבעיה נפשית ולכן לא היה אחראי למעשיו – וגזר עליו מאסר עולם. נזרי טען כי גם אם השופטים מצאו שיש מקום להרשיעו ברצח, אז ישנן נסיבות מקלות ואין צורך לגזור עליו מאסר עולם. השופטים רובינשטיין, חיות ודנציגר דחו אז את טענתו והסתמכו על חוות דעת שקבעה שהיה מודע למעשיו בעת ביצוע הרצח, שידע להבחין בין טוב ורע, ולכן דחו הן את הערעור על ההרשעה והן את הערעור על העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully