וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הגבר ששרף גרושתו ירצה מאסר עולם

גלעד גרוסמן

11.11.2009 / 10:21

ערעורו של דוד נזרי ששרף למוות את גרושתו נדחה בבית המשפט העליון. השופטים קבעו כי נזרי היה אחראי למעשיו ושלחו אותו לרצות מאסר עולם

בית המשפט העליון דחה הבוקר (רביעי) את ערעורו של דוד נזרי שנידון למאסר עולם לאחר שהורשע ברצח גרושתו. נזרי שפך על גרושתו בנזין מפחית שהחזיק ברכבו ולאחר מכן הצית אותה. האישה אושפזה במצב אנוש כשהיא סובלת מכוויות ולאחר כמה שבועות מתה מפצעיה.

בשנת 2004 הרשיע בית המשפט המחוזי את נזרי ברצח גרושתו רחל. בחודש אוגוסט 2002, ארב נזרי לגרושתו ליד ביתה שבגן יבנה וכשבאה לביתה, גרר אותה בכוח לרכבו ושפך עליה בנזין. האישה ניסתה להימלט, אולם ניזרי רדף אחריה והצית אותה לעיני בנותיהם. רחל אושפזה במצב קשה ומתה בבית החולים כעבור שלושה שבועות.

נזרי טען בערעור באמצעות עורך דינו עופר אשכנזי, כי הוא סובל מבעיה נפשית ולכן לא היה אחראי למעשיו. בנוסף טען נזרי שגם אם השופטים מוצאים שיש מקום להרשיעו ברצח, אז ישנן נסיבות מקלות ושאין צורך לגזור עליו מאסר עולם.

השופטים רובינשטיין, חיות ודנציגר דחו את טענתו והסתמכו על חוות דעת שקבעה שהיה מודע למעשיו בעת ביצוע ברצח, שידע להבחין בין טוב ורע, ולכן דחו הן את הערעור על ההרשעה והן את הערעור על העונש. "ברור שמרשי לא אוהב את התוצאה, נלמד את פסק הדין ומשמעויותיו ואז נחליט אם ניתן לפעול וכיצד", אמר עורך הדין אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully