וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצח הנערה לאה דרנקין מבאר שבע

רמי שני

6.6.2012 / 11:58

ניקולאי דורושב הסיע את הנערה לביתה באשקלון. כשהיא שיכורה היא נרדמה במכונית, והתעוררה רק כשהחל לאנוס אותה. כשצעקה, חנק אותה וקבר אותה בחול, ואז דרס אותה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר הבוקר (רביעי) מאסר עולם ועוד חמש שנות מאסר על ניקולאי דורושב, בן 29 מאשקלון, שהורשע ברצח ובאונס הנערה לאה דרנקין. הוא יפצה את משפחת המנוחה ב-180 אלף שקלים. עורכי דינו אמרו כי בכוונתם לערער לבית המשפט העליון.

לפני חודש הורשע דורושב באונס וברצח דרנקין, בת 15 במותה. לפי כתב האישום, בספטמבר 2009 הוא התנדב להסיע את דרנקין ואת חבריה לבתיהם בחזרה ממסיבה בה בילו. אחרי שסיים להוריד את הנוסעים, הבחין דורושב כי דרנקין עדיין ישנה, תוצאה מהמשקאות האלכוהוליים ששתתה. דורושב ניצל את היותה שיכורה, נסע לגבעה 69 בפאתי קיבוץ ניצנים, ואנס אותה.

הלוויה של לאה דרנקין מאשקלון שנאנסה ונרצחה סמוך לקיבוץ זיקים. איתי לוי
בני נוער ליד זירת הרצח, ב-2009/איתי לוי

דרנקין התעוררה, החלה לצעוק ולאיים כי תתלונן במשטרה. דורושב, שהבין כי הוא עלול להיתפס, החליט לרצוח אותה. הוא כיסה את פיה ואפה בידו האחת, וחנק אותה בידו השנייה, עד שגרם למותה. לאחר מכן השליך את דרנקין על הגבעה, כיסה אותה בחול ודרס אותה עם רכבו.

ההגנה: דורושב קבר אותה, אבל היא לא מתה מזה

עו"ד עופרה לוי מפרקליטות המדינה אמרה כי עונש חמש שנות המאסר שנגזר על דורושב בגין עבירת האונס מהווה תקדים. "בית המשפט קבע כי כשמישהו אונס נערה, ואחר כך גם רוצח אותה, ישלם על כל מעשה בנפרד", אמרה.

בעת מתן הכרעת הדין, מסרו עורכי דינו של דורושב, ירון דוד ורויטל גבאי, כי מדובר ב"תיק מכוער וקשה". לדבריהם, "היו בתיק בעיות משפטיות כבדות". הם ציינו כי דורושב הביע חרטה על "התוצאה הסופית", משום שלא התכוון להרוג את דרנקין וטען שלא אנס אותה, אלא שהיחסים היו בהסכמה.

היום, אמר עו"ד דוד כי מרשו "המום ולא יודע בדיוק מה לומר". לדברי עו"ד דוד, דורושב לא רק הביע חרטה מהרגע הראשון, אלא גם היה זה שהוביל את השוטרים למיקום הגופה. "לפי הגרסה שלו", אמר עו"ד דוד, "הוא לא רצה שהיא תצעק. רק לאחר מכן, כשסבר שהיא מתה, הוא אכן קבר אותה. אבל היא לא מתה בגלל ההשתקה".

עוד על רצח דרנקין
"לחצתי על הגרון, והיא מתה. זה פשוט קרה"
זה סיוט של כל מנהל להספיד את תלמידתו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully