וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מארה"ב השתמש בתרסיס שיזוף - וגופו עלה באש

ברט סיגווורת ממסצ'וסטס לא תיאר לעצמו שהוא יהפוך בעצמו לחלק מהברביקיו שהוא מכין. "מעולם לא הרגשתי כאב כזה", סיפר. הוא סבל מכוויות מדרגה שנייה ואושפז למשך עשרה ימים

"ריססתי על גופי את התכשיר ושפשפתי אותו אל תוך הגוף במשך כמה שניות. ופתאום, עליתי באש" - כך שיחזר באימה ברט סיגווורת, תושב מסצ'וסטס, את האירוע הטראומתי שחווה לעיני חבריו.

לדבריו, הוא כמעט נהרג כשגופו "ניצת", אחרי שהשתמש בתרסיס שיזוף מתוצרת Banana Boat. בת זוגו וחברים שהיו עמו כיבו את הלהבות תוך שניות ספורות.

בריאיון לרשת CBC, סיפר סיגוורת כי הרגיש כי "גופו עולה באש". לדבריו, הוא ערבב גחלי ברביקיו בביתו, בעיר סטו. לפתע, אמר, להבה אחזה בגופו. "הרגשתי את הלהבות מטפסות ואוחזת בי", העיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אושפז למשך עשרה ימים, והנזק הגדול ביותר שנגרם לו הוא בצוואר. בתמונות שצולמו בחדר הטיפול הנמרץ בבית החולים ושודרו לאחר מכן ברשת הטלוויזיה, נראות הכוויות החמורות, מדרגה שנייה, שנגרמו לו. סיגוורת נכווה גם בחזה, באוזן ובגב, באותם אזורים שבהם ריסס את התכשיר. לטענתו, על התכשיר אמנם נכתב כי מדובר בחומר דליק, "אך לא נכתב שהוא ניצת גם אחרי שתי דקות שהוא נספג בגוף". הוא אמר כי התייעץ עם עורך דין, אך הבהיר כי "אין בכוונתו להוציא כסף מהחברה". מיצרן התרסיס לא נמסרה תגובה.

מנותח הפריח נפיחה בניתוח - ואשכיו עלו באש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully