וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לנהג שכלא קטינה באוטובוס ותקפה? מינית

קובי מנדל

29.5.2012 / 15:47

על נהג אגד, שטען בתחילה שהמתלוננת בדתה את הסיפור, נגזרו גם 8 חודשי מאסר על תנאי והוא חויב לשלם 20 אלף שקלים. "ידעו הנאשם ודומיו שגופן של נשים אינו הפקר", אמר השופט

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שלישי) שלוש שנות מאסר בפועל, שמונה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצויים בגובה 20 אלף שקלים על מוחמד עבד אל חלים (זועבי) בן 42 מכפר מנדא, נהג אוטובוס "אגד", שהורשע בביצוע מעשה מגונה וכליאת שווא של נערה בת 15.

עבד אל חלים ביצע את מעשיו בחיפה, במהלך עבודתו באוטובוס. השופט זאיד פלאח ציין בגזר הדין כי הנאשם ניצל את עבודתו במסגרת פרויקט "קווי לילה" בכדי לפגוע במתלוננת "שכל רצונה היה לחזור באוטובוס לביתה בשעה מאוחרת".

השופט הסביר כי הנהג, שהסיע את המתלוננת במסגרת הפרויקט, ניצל את מצוקתה, אמר לה שהיא יפה ושנשיקותיה עם החבר שלה בתחנת האוטובוס גירו אותו ובהגיעו לתחנת העצמאות הושיב אותה על ברכיו. כשהמתלוננת ניסתה להיחלץ ליטף את ישבנה, חיבק אותה בכוח, נגע בחזה שלה מעל לחולצתה וניסה לנשק אותה בצווארה ובשפתיה.

"המתלוננת נפלה קורבן ליצריו המתפרצים של הנאשם וענישת בית המשפט אמורה להעביר לה מסר של עידוד, שתדע שמעשיו בה הם בלתי נסלחים". אמר השופט. הנאשם טען בתחילה כי המתלוננת בדתה את סיפור הפגיעה כדי לתרץ את חזרתה המאוחרת לבית הוריה ועל כך אמר פלאח: "מדובר בגרסה בדויה ומקוממת, שנדחתה על ידי בית המשפט על הסף בהכרעת הדין. ידעו הנאשם ודומיו, שגופן של נשים אינו הפקר וכי כל פגיעה באישה עלולה להוביל לענישה כואבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully