וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפרש של שבוע בלבד: שוב רעידת אדמה באיטליה

29.5.2012 / 10:45

בדומה לרעש הקודם, שהוביל למותם של שבעה בני אדם ולקריסת מבנים רבים, גם עוצמת הרעש הנוכחי הייתה 6.0 בסולם ריכטר וגם הוא פגע בצפון איטליה. טרם דווח על נפגעים או נזק

רעש אדמה רב עוצמה הורגש הבוקר (שלישי) בצפון איטליה, קצת יותר משבוע אחרי הרעש שפגע קשות באזור, גרם למותם של שבעה בני אדם והחריב מאות מבנים. לפי המכון הגיאולוגי האמריקאי, עוצמת הרעש הייתה 6.0 בסולם ריכטר, בדומה לרעש הקודם. מוקדו של הרעש, לפי המכון הגיאולוגי, כ-40 קילומטרים צפונית לעיר בולוניה וכ-60 קילומטרים צפונית לפארמה, בעומק של 9.6 קילומטרים. טרם דווח על נזק או נפגעים מתוצאה מרעידת האדמה.

רעידת האדמה לוותה ברעש נוסף, גם הוא בעוצמה 6.0 בסולם ריכטר, ומוקדו במרכז צפון המדינה, מסביב למחוז פרארה. דיווחים שפורסמו ברשתות החברתיות, בהן "טוויטר", העידו כי הרעש הורעש לאורך צפון המדינה.

נזקי רעידת אדמה בערים סנט אגוסטינו ומודנה בצפון איטליה. מאי, 2012. AP
רעידת האדמה בשבוע שעבר גרמה לקריסתם של מבנים רבים/AP

כאמור, רק בשבוע שעבר אירע רעש אדמה דומה שהביא למותם של שבעה בני אדם. הרעש אירע סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר. המוקד היה סמוך לעיר מודנה, אך הורגש היטב גם בערים נוספות. הרעידה גרמה לקריסתם של מספר מפעלים מקומיים ושל מגדלי פעמון עתיקים בערים הסמוכות למוקד הרעש, בהן בולוניה, פררה, רוביגו, ורונה ומנטואה. אחד ההרוגים מת כתוצאה מקריסת המפעל בו עבד במשמרת הלילה ואילו שניים נוספים נהרגו בקריסת בניין נוסף.

עוד באותו הקשר:
איטליה: בת 106 נמחצה במיטתה, מפעלי פרמזן הושמדו
שישה הרוגים ברעש אדמה בעוצמה 6 בצפון איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully