וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ויכוח בפייסבוק: 2 נערים מדימונה נפצעו בקטטה

רמי שני

29.5.2012 / 2:14

בעקבות עימות שהחל בפייסבוק קבעו שני נערים מדימונה להיפגש "פנים אל פנים" והביאו עמם תגבורת של חברים. קטטה פרצה מיד ובעקבותיה אחד הנערים וחברו הובלו לבית החולים

עימות בין נערים מדימונה, שהחל ברשת החברתית פייסבוק, הוביל בסופו של דבר לאשפוזם של שני נערים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. השניים, בני 16 ו-17, הגיעו לבית החולים ביום שישי האחרון, שהאחד דקור בישבנו והאחר חבול בראשו. בעקבות האירוע נפתחה חקירה משטרתית, שממנה עלה כי ככל הנראה הנער שנדקר התעמת עם נער אחר בפייסבוק והעלה תמונה שהרגיזה אותו. הנער השני, על פי החשד, ביקש למחות על העלבון ואמר "נראה אותך גבר בא מולי לא בפייסבוק. בפנים אל פנים".

השניים החליטו להיפגש והגיעו בשעת לילה מאוחרת לאזור הספרייה העירונית, כשכל אחד מהם מביא עמו תגבורת של חברים, באמתלה של מפגש חברתי. בין שני הנערים התלקח כמעט מיד עימות אלים שהפך לקטטה רבת משתתפים. שניים מהחברים המלווים שלפו אלת ברזל וסכין ולאחר שאחד היריבים נדקר וחברו נחבל בראשו, נמלטו המעורבים מהמקום. צוות רפואי העביר את שני הנערים שנפצעו לבית החולים סורוקה.

במהלך הניסיונות לאתר את זירת האירוע, הצליחו החוקרים להגיע לאזור הספרייה העירונית ולמצוא גם את אלת הברזל ממנה ספג אחד מהשניים מכות בראשו וכן את החפץ החד שאיתו עשו תוקפי השניים שימוש לדקור את השני באחוריו. המשטרה עיכבה לחקירה ארבעה מהמעורבים בקטטה, השאירה במעצר שניים מהם ובכוונתה להגיש נגדם כתבי אישום בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully