וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום בקטטת הנרגילה: בן 16 תקף נער בנשק קר

גלעד גרוסמן

17.4.2012 / 12:33

כתב אישום הוגש לבית המשפט השלום לנוער נגד בן 16 על שתקף נער הגדול ממנו בשנה באמצעות נרגילה, במהלך קטטה באור יהודה לפני כשבועיים. הנער נאשם בתקיפה בנסיבות מחמירות

לבית משפט השלום לנוער בתל אביב הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד נער בן 16 מאזור המרכז, בדין תקיפה בנסיבות מחמירות תוך שימוש בנשק קר, לאחר שתקף נער בן 17 באמצעות נרגילה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין דיה בן אסא מפרקליטות מחוז תל אביב, הנער הנאשם שהה בפארק באור יהודה לפני כשבועיים, שם התגלע ויכוח בינו לבין מספר נערים, במהלכו החלו חילופי דברים בינו לבין נער נוסף. המתלונן ניסה להפריד בין השניים, אולם הוא נהדף ארצה. אז, לטענת הפרקליטות, הוא הוכה על ידי הנאשם ומספר נערים נוספים, שזהותם אינה ידועה, באמצעות בעיטות ואגרופים.

בשלב מסוים, נטען בכתב האישום, לקח הנאשם נרגילה שהייתה בסמוך, ופירק את חלקיה כך שכד הזכוכית נשאר בידו. באותו זמן הצליח המתלונן להתרומם, ואז הנאשם רץ לעברו והטיח בפניו את כד הזכוכית. כתוצאה מהמכה, נגרמו לנער שנפצע ארבעה חתכים בפניו, והוא נזקק ל-40 תפרים.

על פי גרסאות חלק מהנערים, בקטטה היו נוכחים מעל 20 מעורבים. הנער שנפצע בפניו הוא הנפגע הקשה ביותר, אך נערים נוספים נפצעו במהלך הקטטה. משפחתו של הפצוע טוענת שהוא ושלושת חבריו בסך הכל רצו לבלות על ספסל בפארק ליד הבית, אולם הותקפו בידי כ-20 נערים. "הבן שלי מסוגר בתוך עצמו, וחושש מהעתיד", סיפרה אמו של הפצוע מספר ימים לאחר התקיפה, "חברים באים לבקר אותו, אבל הם הולכים הביתה וממשיכים לבלות בחופשת הפסח, והבן שלי כנראה יישאר עם צלקות לכל החיים. הוא כל הזמן אומר לי, 'איך אני אלך לבית הספר?'. הוא עובד בערבים בתור מלצר בגן אירועים, והוא חושש שלא יקבלו אותו חזרה לעבודה בגלל המראה שלו".

חשד במשטרה: גם חברי המותקף אשמים בקטטת הנרגילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully