וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד במשטרה: גם חברי המותקף אשמים בקטטת הנרגילה

9.4.2012 / 15:52

בית המשפט האריך היום את מעצרו של הנער החשוד בתקיפה באור יהודה, אבל גם את אחד מחבריו של הנפגע. על פי חלק מהנערים, בקטטה היו מעורבים לא פחות מ-20 נערים

מלחמת גרסאות באור יהודה: בית המשפט לנוער בתל אביב האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של הנער תושב אור יהודה, החשוד בתקיפת נער אחר באמצעות נרגילה. במקביל, עצרה המשטרה בצהריים נער נוסף מאור יהודה בחשד למעורבות בקטטה, הפעם מחבורתו של הנער שנפצע. במקביל טוענת עורכת דינו של החשוד הראשון, שמעצרו הוארך היום, כי הוא עצמו קורבן למקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בתקיפתו טוען כי הוא הקורבן. הנער שהותקף באור יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצבו של הנער, שנפצע בפניו וככל הנראה יוותרו בהן צלקות כתוצאה מהמכות, משתפר, אך לדברי בני משפחתו מצבו הנפשי מוסיף להיות קשה והוא מסרב לצאת מהבית. על פי חשד המשטרה, הנער, בן 17, הותקף בליל חמישי בפארק קרוב לביתו באור יהודה על ידי חבורת נערים. אחד מהם חבט בפניו באמצעות נרגילה שהייתה ברשותו. כתוצאה מהפגיעה פונה הנער לבית החולים תל השומר, שם נותח בפניו ונזקק ל-40 תפרים.

"הבן שלי מסוגר בתוך עצמו וחושש מהעתיד"

על פי גרסאות חלק מהנערים, בקטטה היו נוכחים מעל 20 מעורבים. הנער שנפצע בפניו הוא הנפגע הקשה ביותר, אך נערים נוספים נפצעו במהלך הקטטה. משפחתו של הפצוע טוענת שהוא ושלושת חבריו בסך הכל רצו לבלות על ספסל בפארק ליד הבית, אולם הותקפו בידי כ-20 נערים. אתמול כאמור עצרה המשטרה את החשוד בתקיפת הנער באמצעות נרגילה, אך היום עצרה המשטרה את אחד מחבריו של הנער. על פי חשד המשטרה, החבר הוא שהתקוטט עם נער אחר וכך החל האירוע.

"הבן שלי מסוגר בתוך עצמו, וחושש מהעתיד", סיפרה אמו של הפצוע. "חברים באים לבקר אותו, אבל הם הולכים הביתה וממשיכים לבלות בחופשת הפסח, והבן שלי כנראה יישאר עם צלקות לכל החיים. הוא כל הזמן אומר לי, 'איך אני אלך לבית הספר?'. הוא עובד בערבים בתור מלצר בגן אירועים, והוא חושש שלא יקבלו אותו חזרה לעבודה בגלל המראה שלו".

האירוע התרחש כאמור בליל חמישי. "הבן שלי ירד עם חבריו לשבת על ספסל בפארק. הוא סיפר לי שלפתע הגיעה חבורת נערים, שאת חלקם הכיר בפנים. הם התחילו לקלל את בני ואתחבריו, ואז תקפו אותם. פתאום הבן שלי ראה את החשוד רץ לעברו עם הנרגילה ואז החל להכות אותו. הוא אמר שהכול קרה בשניות, ואני חושבת שהוא אפילו איבד את ההכרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"אני מנהלת גם חקירה משלי"

לדברי האם, שני חבריו של בנה, שהיו עמו, ניסו להפריד בין הנצים. "החברים של הבן שלי הם ילדים עדינים, שאין להם שום עבר של אלימות. הם אמרו לי שהם מצטערים, הם ניסו להפריד אבל פחדו. הם ראו חבורת ילדים תוקפת את הבן שלי ולא ידעו מה לעשות. לבסוף הם הזעיקו את המשטרה".

עוד סיפרה האם, כי אין זו הפעם הראשונה בה היא נתקלת באלימות בין בני נוער באור יהודה. "יש לי חמישה ילדים ואני שומרת עליהם היטב. לבנות שלי אני לא נותנת להסתובב בחוץ אחרי שעות החשיכה. אבל הפארק היה נראה לי כמו מקום בטוח, ממש מתחת לבית". לדבריה, "אני עושה חקירה משלי, אבל מחכה לראות שהמשטרה תחקור את המקרה ותעצור חשודים נוספים".

לעומת זאת, המשטרה חושדת שאחד מחבריו של הבן נטל חלק פעיל בקטטה, והיום כאמור עצרה אותו. סנגורו של החשוד שנעצר אתמול ומעצרו הוארך היום, עורכת הדין דורית גיטרמן, טוענת כי מרשה הוא זה שהותקף על ידי חבריו של הפצוע. "הוא בסך הכל היה במקום. המתלונן והחברים שלו החלו לגדף אותו ולאחר מכן לתקוף אותו, כשהחשוד מנסה להדוף אותם, והם ממשיכים לחבוט בו. לעניין הנרגילה – הוא לא יודע מי חבט במתלונן בנרגילה. למרשי עצמו יש חבלות בפנים ובגוף ואפילו יש לו פצע דקירה מסכין. צר לנו שהקורבן מוצא את עצמו כחשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully