וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החובשים גילו: זה לא פצוע קשה, רק שחקן בסרט זומבים

כשהתקבלה בתחנת המשטרה בוייקפילד שבצפון אנגליה קריאה על אדם מדמם על גשר, מיהרו השוטרים והפרמדיקים למקום. שם זכו לחזות ביום הצילום האחרון של סרט זומבים "אולד סקול"

חי-מת בסרט: קציני משטרה וצוותי פרמדיקים מיהרו להתייצב ביום שלישי ליד נחל בעיר וויקפילד שבבריטניה כדי לטפל בפצוע רק כדי לגלות - כי האיש הוא למעשה שחקן. לפי הדיווח של הטלגרף הבריטי, המשטרה פעלה לאחר שקיבלה שיחת טלפון בה דווח על תאונה ליד הנחל שבמערב יורקשייר סמוך לשעה שמונה בערב.

קצין מתחנת המשטרה המקומית סיפר כי השוטרים הגיעו למקום ביחד עם אמבולנס בעקבות הדיווח, שסיפר על גבר שנמצא במקום מכוסה בדם. "ברגע שהם הגיעו הם הבחינו בצוות צילום של סרט", סיפר הקצין, "ביום צילומים האחרון שלו לסרט זומבים אשר כלל איפור שנראה מציאותי מאוד".

ניקולה מורטר, בת 31 מדרום יורקשייר ומפיקת הסרט סיפרה לטלגרף כי התקרית אירעה כאשר 30 שחקנים וניצבים אופרו כזומבים ביום הצילומים האחרון. "הזומבים חצו את התעלה על הגשר", אמרה, "אני מניחה שאיש שהלך עם כלבו או שנהג ליד איתר אחד מהם. הזומבים נראו טוב, הם מאוד 'אולד סקול'. מאוד רקובים, מלאים בנשיכות, דם ובוץ ונראים מאוד מפחידים".

על עוד "מפגשים" של זומבים עם הציבור
ארה"ב: זומבים השתלטו על הטיימס סקוור
אוסטרליה: המתים החיים צעדו ברחובות סידני
וגם בישראל נערכה צעדת זומבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully