וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנער שמת מפליטת כדור הודה: שיחקנו באקדח

קובי דוד

27.5.2012 / 13:23

הנער בן ה-15 וחצי שנעצר אתמול לאחר שחברו בן ה-16 נמצא ללא רוח חיים ביער בכפר עילוט שבעמק יזרעאל הודה בחקירתו כי השניים החביאו אקדח בשדה ובמהלך משחק נפלט כדור

חקירת מותו של הנער בעמק יזרעאל: חברו בן ה-15 וחצי של הנער שמת אתמול מפליטת כדור בכפר עילוט הודה היום (ראשון) במהלך חקירתו כי הוא וחברו, שניהם תושבי הכפר, שיחקו באקדח שהחביאו בשדה וכי במהלך המשחק נפלט כדור ופגע בחברו בן ה-16, ששמו הותר היום לפרסום - באסם אבו-תנהא.

מחר תבקש שמשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. אתמול בצהריים נמצא הצעיר כשהוא ירוי בפלג גופו העליון, ביער סמוך לכפר. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע הגיעו ליער, ופרמדיקים מצאו אותו כשהוא ללא רוח חיים.

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון עצרו זמן מה לאחר האירוע קטין בן 15 וחצי החשוד במעורבות במקרה המוות. מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד שיחק בנשק יחד עם הנער שנהרג. ככל הנראה, אחד מהשניים פלט כדור שגרם למות הנער.

בכפר עילוט היו כמה אירועי אלימות בולטים בתקופה האחרונה. בחודש מרץ של השנה שעברה, תושב הכפר נורה למוות במהלך קטטה ביישוב, ושניים נוספים נפצעו פצעים בינוניים. ככל הנראה, הריב במקום פרץ על רקע סכסוך קודם בין חמולות יריבות, ובמהלך המריבה נורו יריות רבות.

זמן לא רב לפני כן, התלונן נער כבן 15 מהכפר כי נחטף על ידי שכניו, שהחזיקו בו שעות ארוכות. לדבריו, הוא שוחרר רק לאחר משא ומתן ממושך שהתנהל בתיווכם של נכבדי הכפר. כחודשיים לפני כן, נורו יריות לעבר ביתו של גזבר המועצה המקומית. איש לא נפגע בתקרית.

חשד: נער בן 16 נהרג כתוצאה ממשחקים בנשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully