וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער בן 16 נהרג כתוצאה ממשחקים בנשק

קובי דוד

27.5.2012 / 0:08

צוות מד"א שהוזעק לחורשה ליד הכפר עילוט בעמק יזרעאל איתר את הגופה. המשטרה עצרה קטין בן כ-15 החשוד כי שיחק בנשק יחד עם ההרוג, אך לא ברור מי פלט את הכדור שגרם למותו

נער בן 16 אותר אתמול בצהריים (שבת) כשהוא ירוי בפלג גופו העליון, ביער סמוך לכפר עילוט שבעמק יזרעאל. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע באו ליער, ופרמדיקים מצאו את הנער כשהוא ללא רוח חיים. ככל הנראה, הנער הוא תושב הכפר.

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון עצרו זמן מה לאחר מכן קטין בן 15.5, החשוד במעורבות במקרה המוות. מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד, גם הוא תושב הכפר, שיחק בנשק יחד עם הנער שנהרג. ככל הנראה, אחד מהשניים פלט כדור שגרם למות הנער. העצור יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

בכפר עילוט היו כמה אירועי אלימות בולטים בתקופה האחרונה. בחודש מרץ של השנה שעברה, תושב הכפר נורה למוות במהלך קטטה ביישוב, ושניים נוספים נפצעו פצעים בינוניים. ככל הנראה, הריב במקום פרץ על רקע סכסוך קודם בין חמולות יריבות, ובמהלך המריבה נורו יריות רבות.

זמן לא רב לפני כן, התלונן נער כבן 15 מהכפר כי נחטף על ידי שכניו, שהחזיקו בו שעות ארוכות. לדבריו, הוא שוחרר רק לאחר משא ומתן ממושך שהתנהל בתיווכם של נכבדי הכפר. כחודשיים לפני כן, נורו יריות לעבר ביתו של גזבר המועצה המקומית. איש לא נפגע בתקרית.

בשנה שעברה:
קטטה קטלנית בעילוט, חברי הנרצח ירו לעבר שוטרים

(עדכון אחרון: 20:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully